حجت الاسلام والمسلمین هادی بامری با بیان اینکه مسوولان باید بین مردم بیایند و وضع مردم را ببینند که چگونه است، گفت: ببینند که مردم با چه مشکلات اساسی دست و پنجه نرم می کنند
کد خبر: ۸۸۳۳۴۹۱
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین هادی بامری امام جمعه موقت دلگان در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه در ماه پایانی سال 1395 قرار داریم، گفت: عنوان "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" در ابتدای سال 95 از طرف مقام معظم رهبری به عنوان یک راهبرد و جهت برون رفت کشور از مشکلات و تنگانهای اقتصادی انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه چیزی که انتظار می رفت همه مدیران و مسوولان در حوزه مدیریتی خود سنگری برای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی بزنند، تصریح کرد: اما اکنون که سال 95 با همه فرازها و فرودها و تلخی ها و شیرینی ها رو به پایان است، تمام دستگاه ها و نهادها در جای جای کشور باید بصورت شفاف و روشن یک گزارش از عملکرد راجب اجرای مسئله اقتصادمقاومتی به مردم ارائه بدهند.

امام جمعه موقت دلگان با تاکید بر اینکه بارها مقام معظم رهبری بر این مسئله که اگر عملکرد و اقدامی انجام داده اید، آن را به مردم ارائه بدهید، بیان کرد: مردم در خصوص اقدامات یکساله نهادها و دستگاه ها سوالاتی دارند که مسوولان باید پاسخگو باشند.

حجت الاسلام والمسلمین هادی بامری با بیان اینکه مسوولان باید پاسخگو باشند که در طول این یکساله در مبارزه با فساد اقتصادی و اجتماعی چه اقدامی انجام شده است، افزود: سوالی که در ذهن اغلب مردم می چرخد در سالی که به اقدام و عمل نامگذاری شده است آیا دلخوش بودن به مسئله برجام و گره زدن همه امورات به آن امر پسندیده و معقولی است.

وی با اشاره به اینکه مسوولان باید پاسخگو باشند که حاصل اینهمه مذاکره با غرب و آمریکا چه شد، اضافه کرد: برخی از مسوولان بجای خودباوری همه چشم و امیدشان به آمریکا است، این مسوولان بجای چشم دوختن به آمریکا، باید به فکر ظرفیت های داخلی باشند.

خطیب جمعه موقت دلگان بیان کرد: برخی از مسوولان اقتصاد مقاومتی را که به عنوان یک راهبرد اساسی از مشکلات اقتصادی توسط مقام معظم رهبری معرفی شده است، رها کرده اند و به غرب و آمریکا چشم دوخته اند.

حجت الاسلام والمسلمین هادی بامری با تاکید بر اینکه مردم ما امروز با مشکلات متعدد اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، اظهار کرد: باید یک راه حل اساسی و تدبیری برای حل این مشکلات عدیده مردم اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه امروز شکاف طبقاتی در جامعه زیاده شده است، اضافه کرد: برخی از مسوولان و عده ای اینقدر دارند که نمی دانند چکار کنند و اما از اینطرف عده ای با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند.

امام جمعه موقت دلگان با اشاره به اینکه مشکلات مردم باید بررسی شود، بیان کرد: مسوولان بیایند بین مردم و ببینند وضع مردم چگونه است و ببینند که مردم با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین هادی بامری با تاکید بر اینکه از خوبی خود مردم است که جایی گله و شکایت نمی کنند، خاطرنشان کرد: لذا همه باید با تدبیر و بصیرت همه فکر خود را برای بکتارگیری اقتصاد مقاومتی بکار ببرند.
ارسال نظرات