امام جمعه نورآباد با اشاره به اینکه کمیته امداد به فکر رفع مشکل نیازمندان باشد خواستار دوری این نهاد از بازی های سیاسی شد.
کد خبر: ۸۸۳۳۵۰۱
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، حجت السلام هاشمی در خطبه های این هفته نماز جمعه نورآباد گفت:خداوند متعال برای اعمال ولایت خود،انبیاء و ائمه علیهم السلام که مظهر صفات و اسماء اویند را انتخاب نموده است.
وی افزود: در عصر غیبت که مردم ازظهور امام معصوم،محروم هستند به اقتضای حکمت الهی لازم است سرپرستی ازسنخ انبیاء و امامان داشته باشند.
 
امام جمعه نورآباد ادامه داد: نزدیکترین افراد به صفات انبیاء و ائمه علیهم السلام دربین اقشارمختلف،فقها و عالمان دینی هستند بنابراین ولایت و امامت بر مردم ،حق آنان است.
 
وی در ادامه اظهارداشت: کمیته امداد امام خمینی ره 22روز بعد از پیروزی انقلاب و33 روزبعد ازورود حضرت امام به ایران تشکیل شد و منشأ خدمات فراوانی برای محرومین بوده است.
 
هاشمی گفت:کمیته امداد شهرستان ضمن تکریم فقرا،باید تمام تلاش خود را صرف رفع نگرانی و دغدغه های ولایت درباره فقرانموده واز بازیهای سیاسی به دورباشد وسیاسی بازی دراین نهاد، خیانت به امام وفقراست.
 
وی در خصوص بحران خوزستان گفت: حوادث اهواز نشان داد که طبیعت با برق،آب و اکسیژن مردم ارتباط دارد وحفظ منابع طبیعی لازم وضروری است.
 
خطیب جمعه نورآباد در بخشی از سخنان خود تصریح کرد: خرید کالای داخلی توسط مردم از جمله الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی است که امید است مردم درخریدهای خود درآستانه سال جدید به آن توجه کنند.
 

ارسال نظرات