خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) با اشاره به اعزام 1500 زائر از سوی بسیج به مناطق عملیاتی گفت: انتقال هنرمندانه فرهنگ ایثار و شهادت و سال های دفاع مقدس به نسل جوان، مسئولیتی همگانی است.
کد خبر: ۸۸۳۳۵۱۷
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰

اعزام 1500 زائر به مناطق عملیاتی/انتقال هنرمندانه فرهنگ دفاع مقدس رسالتی همگانی است

محسن کمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور اظهار داشت: استقبال پرشور بسیجیان از اردوهای راهیان نور نشاندهنده استمرار راه شهدا و بصیرت مردم است و این موضوع مسئولیت مجریان اردو را سنگین تر می کند.

وی افزود: رزمندگان اسلام در آن دوران باعظمت، ایمان به غیب و توکل بر خداوند را در برابر زر و زور و تزویر و دنیای مادی به نمایش گذاشتند و رسالت ما این است که آن حماسه جاودان را هنرمندانه به نسل های بعدی انتقال دهیم.

جانشین فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) با اشاره به ثبت نام اردوهای راهیان نور در حوزه ها و پایگاه های بسیج خاطرنشان ساخت: بیش از 1500نفر در قالب 40 دستگاه اتوبوس از بسیجیان و آحاد مردم برای اردوهای راهیان نور ثبت نام و سازماندهی شده اند و اعزام ها از تاریخ 16 اسفند 95 لغایت 8 فروردین 96 انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: زائران مناطق عملیاتی در یک سفر پنج روزه از یادمان های مهران، شرهانی، فتح المبین، فکه، هویزه، طلائیه، شلمچه و اروندرود بازدید خواهند کرد.


ارسال نظرات