امام جمعه ندوشن گفت: دشمنان ما بدانند كه تهديدهاي آنها هرگز براي ملت ايران كارساز نيست و اين ملت در سايه ولايت متجاوزان را به خاك مذلت مي‌نشانند
کد خبر: ۸۸۳۳۵۲۷
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

به 'گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ندوشن، حجت‌الاسلام محمد جوادی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ندوشن با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی دوباره مسئله ایران‌هراسی را به شکل جدی از سر گرفته و اذهان جهان را علیه ملت ایران تحت تأثیر قرار داده است، اظهار داشت: مردم جهان می‌دانند که اینها یاوه‌گویی است و رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی خود بزرگترین ناقض حقوق بشر است.

وی عنوان کرد: برخی کشورهای عربی نیز به عنوان پادوی اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار ناتوی عربی تشکیل داده‌اند و به خیال خود می‌خواهند ایران را از صحنه خارج کنند.

جوادی خاطرنشان کرد: ابر قدرت‌ها نیک می‌دانند و خوب است پادوهای آنان هم بدانند که مردم فهیم ایرن اسلامی با وحدت و یکپارچگی خود، زیر سایه مقام معظم رهبری هر متجاوزی را به خاک مذلت می‌نشانند.

امام جمعه ندوشن تصریح کرد: ملت ایران هرگز به دشمنان اسلام و انقلاب اجازه نمی‌دهند با یاوه‌گویی‌های خود سایه یأس و نا امیدی در کشور پراکنده شود بلکه تلاش می‌کنیم تا فرهنگ اصیل ایران و اسلام را در جهان منتشر کنیم تا مردم جهان به شناخت درستی از اسلام ناب محمدی، انقلاب اسلامی و مردم ایران دست پیدا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت هم‌نشینی با افراد مختلف در شکل‌دهی ساختار شخصیتی کودکان، نوجوانان و جوانان خاطرنشان کرد: والدین باید طوری برنامه‌ریزی کنند که فرزندانشان با افراد صالح دین‌دار و نیکو سیرت نشست و برخاست داشته باشند و از سیرت آنها تأثیر بگیرند.

جوادی یادآور شد: خانواده نیز نقش بسیار مهمی در شکل‌گیری شخصیت کودکان دارد و پایه‌های تربیت اسلامی باید از کودکی در خانواده‌ها شکل بگیرد.

وی بر لزوم ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه تأکید کرد و افزود: زندگی‌ غربی‌ها با فرهنگ و آداب و منش ملت ما سازگاری ندارد و آسیب‌های بسیاری به دنبال خواهد داشت بنابراین باید به دنبال احیای سبک زندگی اسلامی در جامعه باشیم.

ارسال نظرات