امام جمعه بهاباد با اشاره به فرارسیدن 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد حضرت امام خمینی ره و هفته احسان و نیکوکاری از خدمات ارائه شده توسط این نهاد تقدیر وتشکر کرد.
کد خبر: ۸۸۳۳۵۳۲
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد ، حجت الاسلام سیف الله دهقانی با اشاره به 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی ره و هفته احسان و نیکوکاری گفت : یکی از ویژگی های انسان این است که دیگران را درزندگی خود شریک بداند .

وی با اشاره به اینکه یکی از کارهای اصلی اسلام احسان و نیکوکاری به دیگران است گفت : احسان و نیکوکاری در تمام دنیا جا افتاده است .

دهقانی خدمات ارزشمند کمیته امدادبه قشر محروم جامعه رابرشمرد و افزود : امروز کمیته امداد امام خمینی (ره) پناهگاه محرومان و یتیمان است.

خطیب جمعه بهاباد به 15 اسفند هفته منابع طبیعی اشاره کرد و افزود : امر درختکاری یک امر الهی است که مشارکت مردم در درختکاری ثواب اخروی و دنیوی دارد.

وی با بیان به اینکه هفته منابع طبیعی فرصتی است که باید آگاهی های عمومی جامعه را در زمینه نقش و اهمیت منابع طبیعی و ضرورت حراست از آن افزایش دهیم گفت: علاوه بر فرهنگ درختکاری، باید فرهنگ حفاظت از طبیعت را گسترش دهیم.

وی بحث اهمیت درخت در اسلام تاکید کرد و افزود: به بحث اهمیت درخت در اسلام بسیار تاکید شده و پیامبراکرم (ص) می‌فرمایند شکستن شاخه‌ای از درخت به نزد من مانند شکستن بال فرشتگان است و این نشان از اهمیت درخت در نزد ایشان است.

حجت الاسلام سیف الله دهقانی امام جمعه بهاباد با اشاره به افرادیکه میگویند در نظام را باید بر روی دنیا بست گفت : نظام جمهوری اسلامی در دنیا مطرح است و در نظام اسلامی بر روی دشمنان این ملت یعنی آمریکا و اسرائیل بسته است و این در نظام حساب و کتاب دارد و بر روی مظلومین دنیا و انسانهایی که اهل تعامل سازنده با ما را دارند باز است اما این در نظام بر روی دشمنان قسم خورده همچنان بسته است و با هیچ کلیدی باز نخواهد شد.

خطیب جمعه بهاباد با بیان اینکه کسانیکه میگویند قطعنامه های سازمان ملل را نمیتوان پاره کرد گفت : بدانند تنهامکتب ملت ایران باتوجه به مکاتبی که در دنیا ی شرق و غرب وجود دارد مکتب اسلام ، آن هم اسلام ناب محمدی است و تمام قطعنامه های ظالمانه را چه قطعنامه هایی که علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و دیگران صادر میکنند را می سوزاند و خاکستر های آن را در چشم دشمنانی که نمی توانند نظام جمهوری اسلامی را ببینند قرار میدهد.

خطیب جمعه بهاباد با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسمات ایام فاطمیه از حضور آنان تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: از تمامی مسئولان فرهنگی و هیئت‌های مذهبی نهایت تشکر را داریم که حقیقتاً امسال ایام فاطمیه در شهرستان بهاباد به صورت چشمگیر برگزار شد.

ارسال نظرات