با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد:

آیین تکریم و معارفه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر

آیین تکریم و معارفه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران اشکذر صبح امروز با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد، فرماندار ، مشاور استانداریزد در امور ایثارگران و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۳۵۳۴
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر ،مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد در این آیین گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا افتخار بزرگی است که اجر و پاداش آن تنها از سوی خداوند متعال قابل‌محاسبه است و باارزش‌های مادی نمی‌توان آن را جبران کرد.
وی اظهار داشت: ارائه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ،تکریم کسانی است که با ایثار و مقاومت از اسلام، انقلاب و کشور دفاع کردندو این موضوع حساسیت وظایف کارکنان این نهاد را نشان می دهد.
محمد علی شاه حسینی فرماندار اشکذر نیز ضمن تجلیل از خدمات و حمایت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران برای رفع مشکلات خانواده معظم شهدا خطاب به کارکنان این مجموعه افزود : تمام همت خود را برای جلب رضایت خانواده‌های ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان به کاربندید.
وی بابیان اینکه عمده درخواست خانواده‌های شهدا در شهرستان ساماندهی و رسیدگی به گلزار شهداست ابراز امیدواری این خواسته در اسرع وقت محقق گردد.
در پایان با تکریم از خدمات محمد رضا پورعسکری سرپرست سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران اشکذر، سعید زارع به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان معارفه شد.

ارسال نظرات