مسئول سابق سازمان بسیج مساجد و محلات کشور گفت: متاسفانه مسئولان در اجرای اقتصاد مقاومتی ضعیف عمل کردند.
کد خبر: ۸۸۳۳۵۵۳
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰
سردار حسین بهشتی  در یادواره 25 شهید شهرستان های گناباد و بجستان در عملیات خیبر و پنج شهید گمنام که به همت پایگاه شهید فدوی حوزه شهید رجایی برگزارشد، اظهار داشت: در طول دوران مبارزاتی مردم برای پیروزی انقلاب اسلامی، مردم با پیروی آگاهانه از امام خمینی (ره) این انقلاب را به پیروزی رساندند اما دشمنان ایران اسلامی که با پیروزی انقلاب اسلامی شکست سنگینی خورده بودند؛ از ابتدای انقلاب با توطئه های مختلف درصدد نابودی این انقلاب بوده و هستند.
 
وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان با حداقل تجهیزات با دشمنان مقابله کردند، افزود: شهدا در دوران دفاع مقدس از جان خود برای تداوم اسلام و انقلاب اسلامی و اجرای امر ولی فقیه گذشتند و علی رغم اینکه فاقد هرگونه تجهیزات بودند، با ابتکار عمل در برابر صدام و ۳۶ کشور حامی وی ایستادند و هیچگاه به بهانه تحریم در هدف خود کوتاهی نکردند.

بهشتی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس علی رغم تنگناهای موجود در کشور، رزمندگان نگفتند تحریم هستیم و نداریم و باید مذاکره کنیم تا مشکلات حل شود اما امروز شهدا و غیرت ملت ایران به فراموشی سپرده شده و گویا برخی افراد اعتقادی به شهادت ندارند.

مسئول سابق سازمان بسیج مساجد و محلات کشور با بیان اینکه با مذاکره و توافق با آمریکا و اسرائیل آنها از دشمنی با ایران خودداری نمی کنند، خاطرنشان کرد: دشمن درصدد است روی معیشت مردم فشار بیاورد و نارضایتی عمومی ایجاد کند و به تصور خودش با ایجاد این نارضایتی در مقابل جریان انقلاب بایستد اما مردم تاکنون ثابت کرده ادند هیچگاه مسائل دینی و اعتقادی را با مسائل دنیوی معامله نمی کنند و ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

بهشتی به مشکلات اقتصادی کشور اشاره و افزود: مسئولان باید از خواب غفلت بیدار شوند و فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی را عملی کنند و ملت ایران که در سال های جنگ ایستادگی کرده اند، می توانند اقتصاد را به شرط استفاده مسئولان از توان مردم شکوفا کنند.
 
در این مراسم که با حضور مسئولین دو شهرستان، خانواده معظم شهدا و قشرهای گسترده مردم در محل مسجد الغدیر گناباد برگزار گردید، ضمن اهدای چفیه متبرک مقام معظم رهبری به خانواده شهدای عملیات خیبر شهرستان، برنامه هایی چون مداحی، اجرای سرود و خواندن دکلمه توسط یکی از خواهران بسیجی انجام شد.  
ارسال نظرات
پر بیننده ها