فرماندار نیر خبر داد:

کمک 350 میلیون ریالی خیرین به بهزیستی شهرستان نیر

فرماندار نیر گفت: از ابتدای سال تاکنون 350 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی از سوی خیرین به بهزیستی شهرستان صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۸۳۳۵۷۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، مهدی احمدی فرماندارشهرستان نیر در جلسه کمیته پیگیری و مناسب سازی شهرستان نیر که با حضور اعضاء در محل فرمانداری تشکیل شد از محقق شدن مصوبات این کمیته خبر داد و گفت: با همت و تلاش برخی از ارگانهای دولتی و عمومی 65 درصد مصوبات کمیته پیگیری و مناسب سازی معابر عمومی شهرستان محقق شده است.

احمدی در ادامه از عملی شدن مصوبات شورای ساماندهی سالمندان هم خبر داد و افزود: 90 درصد مصوبات شورای ساماندهی سالمندان نیز محقق شده است.

وی به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی و مشارکت های مردمی به بهزیستی شهرستان هم اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون 35میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی از سوی خیرین به بهزیستی شهرستان صورت گرفته است.

فرماندار نیر همچنین از تشکیل بنیاد فرزانگان هم خبر داد و افزود: بنیاد فرزانگان در نیر تشکیل شده و کار این بنیاد رسیدگی و ساماندهی امورات رفاهی،بهداشتی،درمانی، توانبخشی، پایش مستمرسلامتی و آماده سازی زمینه حضور در تمامی عرصه های اجتماعی و آموزش مهارت های اجتماعی و جسمانی سالمندان است.

ارسال نظرات