مدیر روابط عمومی سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج :

آماده همکاری با رسانه ها برای پوشش راهیان نور نوروز 96 هستیم

غفاری با اشاره به اینکه راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات های فرهنگی کشور است،گفت:آماده همکاری با رسانه ها در جهت پوشش برنامه عظیم و فرهنگی راهیان نور در ایام نوروز 96 هستیم.
کد خبر: ۸۸۳۳۵۹۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، علی غفاری مدیر روابط عمومی سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با اشاره به اینکه آماده همکاری با رسانه ها در جهت پوشش برنامه عظیم و فرهنگی راهیان نور در ایام نوروز 96 است، گفت: همه ساله در ایام نوروز شاهد حضور هزاران نفر از زائران راهیان نور در کربلاهای ایران هستیم که می طلبد که رسانه ها برای پوشش این برنامه عظیم و فرهنگی کشور سنگ تمام بگذارند.
 
وی ادامه داد: روابط عمومی سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج ضمن دعوت از رسانه ها برای پوشش بزرگترین عملیات فرهنگی کشور، آماده همکاری با تمام رسانه هاست تا به بهترین شکل ممکن برنامه های راهیان نور انعکاس ویژه ای داشته باشد.
غفاری با بیان اینکه ویژگی‌های دفاع مقدس قابل تکرار نخواهد بود، اظهار داشتک صحنه‌های نبرد،اسارت، دوران ایستادگی، پایمردی و اقتداری که جوانان این کشور در آن دوران آفریدند و در مقابل استکبار و تهاجم ابرقدرتهای جهان ایستادند، کشورمان را تبدیل به نماد برجسته پیروزی و مقاومت کرد و ما امروز هرچه در کشور داریم به برکت دفاع مقدس است.
وی با اشاره به اینکه ما نقطه‌های بسیار روشنی در انقلاب اسلامی داریم که متاسفانه مغفول واقع شدند و اصلا دیده نشدند و امروز خداوند متعال اراده فرموده است تا در این مقطع از انقلاب به آن پرداخته شود، افزود: یکی از این نقاط تاریخ دفاع مقدس است و نه تاریخ مکتوب، بلکه تاریخ مصور. در صحنه عملیات دفاع مقدس تا سال ها به این مهم نپرداختیم و امروز این حرکت راهیان نور در آغاز راه است.
 
مدیر روابط عمومی سازمان اردویی بسیج در ادامه تصریح کرد: ما در حوزه راهیان نور باید بیش از پیش برنامه ها و محتواهای غنی آماده کنیم و امیدوارم که در آینده نه چندان دور بتوانیم در این سرزمین‌ها موزه دفاع مقدس در هر حوزه‌ای راه‌اندازی کنیم تا با نمایش عملیات‌های بزرگ ، اقشار مختلف جامعه را با وقایع دفاع مقدس آشنا کنیم.
 
غفاری با بیان اینکه راویان و بازماندگان دفاع مقدس وارثان دفاع مقدس هستند و خداوند آنان را برای بازگویی و روایت مجاهدت‌ها و ایثار شهیدان عزیز آن دوران شکوهمند حفظ کرده است، گفت:اردوهای راهیان نور از بهترین، عمیق‌ترین و پایدارترین برنامه‌های فرهنگی و دینی در کشور محسوب می‌شود.

ارسال نظرات