خبرهای داغ:
حجت الاسلام عبادی در یادواره شهدای کوشکک:

با این بودجه تا هزار سال دیگر باید شاهد بهره برداری از راه آهن باشیم

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه ای که دولت در خصوص راه آهن برای مجلس فرستاده تنها 5 میلیارد است که بسیار کم لطفی صورت گرفته است و اگر با این بودجه پیش برود باید هزار سال دیگر شاهد بهره برداری راه آهن باشیم.
کد خبر: ۸۸۳۳۶۳۹
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی در يادواره شهداي روستاي کوشکک شهرستان درميان با تأكيد بر پاسداشت نام و خاطره شهداء بيان كرد: رهرو مسير شهداء هستيم و با عشق به شهداي انقلاب اسلامي قدم بر مي داريم.

 

وی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) گفت: باید جلسات حضرت زهرا(سلام الله علیها) را قدر بدانیم و زنان و دختران خود را با سیره و شیوه زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) آشنا کنیم.

 

وي با بيان اينكه دوستي و دشمني معيار سنجش مومنان است، گفت: در حال حاضر علي زمان ما هستند و اگر مي خواهيم در جريان مسير حق گام برداريم رهرو ايشان باشيم.

 

وي در ادامه گفت: وظيفه كنوني مومنان پشتيباني از ولايت فقيه است.

 

نماينده مردم بيرجند، درميان و خوسف در مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود طي گزارشي به  پيگيري هاي صورت گرفته پيرامون مشکلات مردم اشاره كرد و اظهارداشت: لایحه ای که دولت در خصوص راه آهن برای مجلس فرستاده تنها 5 میلیارد است که بسیار کم لطفی صورت گرفته است و اگر با این بودجه پیش برود باید هزار سال دیگر شاهد بهره برداری راه آهن باشیم.

 

حجت الاسلام عبادي گفت: پیامبر و حضرت زهرا (سلام الله علیها) سخن گفتن، قدم برداشتن و نگاه کردن ایشان  همه برای خدا بود و خداوند نیز چنین عزتی را به ایشان عطا کرد.

 

وی با بیان اینکه اگر دنبال خدا رویم به همه چیز دست پیدا خواهیم کرد؛ گفت: شهدا بخاطر دزدی و اختلاس و فحشا به عزت نرسیدند.

 


ارسال نظرات
پر بیننده ها