خبرهای داغ:
وی با بیان اینکه امروز نظام سلطه و استکبار جهانی به انتخابات ایران چشم طمع دوخته اند، گفت: شما که اسلام را نشناخته اید پا در کفش علما و مراجع کردن کار صحیحی نیست باید هوشیار باشیم لذا این جریان جریان بسیار حساسی است که انقلاب را تهدید می کند.
کد خبر: ۸۸۳۳۶۵۵
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، "حجت الاسلام والمسلمین مهدی رحیم آبادی" در یادواره 6 شهدای روستای بورنگ شهرستان درمیان اظهار داشت: امروز ایران اسلامی پناهگاه مردم دنیا به مثابه حرم امام رضا(ع) برای مردم ایران است.

 

وی با اشاره به فرمایش رهبر کبیر انقلاب اسلامی افزود: مسئولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست. انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت(عج) است که خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منت نهاد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد.

 

وی گفت: مسیر امروز ملت ایران مسیر عزت و پیشرفت است و اگر امروز سید حسن نصرا... در لبنان و شیخ ابراهیم زکزاکی در نیجریه و آیت ا... شیخ عیسی قاسم در بحرین  و در سراسر دنیا و منطقه داریم که در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند این ها شعاع انقلاب اسلامی ایران هستند.

 

وی عنوان کرد: ما بعد از انقلاب در همه زمینه ها پیشرفت کرده ایم، ایرانی قبل از انقلاب را با ایرانی بعد از انقلاب مقایسه کنید، امروز کشورهای مسلمان که زیر سلطه استکبار هستند، امیدشان به جمهوری اسلامی است که به آن ها کمک کند و از دست ظالمان آن ها را رها کند.

 

رحیم آبادی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف فرهنگی اجتماعی، سیاسی اقتصادی و عمرانی، صنایع موشکی و نظامی و انرژی هسته ای  پیشرفت های مختلفی داشتیم که این ها از برکات حکومت اسلامی است.

 

به گفته وی جریان نفاق و نفوذ تهدیدی بود که حکومت پیامبر اسلام(ص) را قرن ها پیش تهدید می کرد و امروز این تهدید نیز ملت ایران را تهدید می کند که باید در برابر توطئه های این جریان مواظب بوده و هوشیار باشیم.

 

وی افزود: امروز همه وظیفه داریم تا جریان نفاق و نفوذ را در کشور را بشناسیم و برای اقشار مختلف مردم تبیین کنیم.

 

وی با بیان اینکه امروز نظام سلطه و استکبار جهانی به انتخابات ایران چشم طمع دوخته اند، گفت: جریان نفاق و نفوذ در سال های اخیر با استفاده از شسبکه های مختلف ماهواره ای سعی در حضور کمرنگ مردم در انتخابات داشت و ولی امروز سعی می کند تا عوامل نفوذی خود و نظام سلطه را در انتخابات وارد کنند.

 

 رحیم آبادی با اشاره به سخنان اخیر استاندار اضافه کرد: شما که اسلام را نشناخته اید پا در کفش علما و مراجع کردن کار صحیحی نیست باید هوشیار باشیم لذا این جریان جریان بسیار حساسی است که انقلاب را تهدید می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها