خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی تنها راه رفع بیکاری در کشور است.
کد خبر: ۸۸۳۳۶۶۲
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته در کرمانشاه با توصیه همگان به تقوا و دوری از معصیت اظهار داشت: حضرت زهرا(س) الگوی دینداری و ولایتمداری و اخلاق اسلامی هستند و جوانان ما باید با تأسی از حضرت فاطمه(س) مسیر سعادت و تکامل را در زندگی بیابند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بزرگ در استان افزود: با وجود این همه ثروت و منابع ارزشمند در کشور، نباید شاهد بیکاری و رکود باشیم.

آیت‌الله علما اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و معضل بیکاری در کشور و بویژه استان کرمانشاه دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی الگوی مناسبی برای رفع معضل بیکاری و رونق تولید است.

خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه به توطئه و ترفندهای شوم دشمنان برای ضربه زدن به نطام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: دشمن با مذاکره قانع نخواهد شد و فقط بدنبال چپاول و غارت است.

آیت‌الله علما خواستار توجه مسئولان و ارائه گزارش اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی شد و بیان کرد: ایران اسلامی بر روی منابع بی‌نظیر و غنی قرار گرفته و مسئولان باید به جای برگزاری همایشات، سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی را در عمل اجرایی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، تضعیف اقتصاد کشور را هدف دشمنان دانست و افزود: دشمن بعد از برجام، ده‌ها تحریم دیگر را به تصویب رساند در حالیکه باید بعد از برجام تحریم‌ها برداشته می‌شد.

آیت‌الله علما اقتصاد مقاومتی را پادزهر تحریم‌های ظالمانه دانست و گفت: همه باید در مسیر خودکفایی و شکوفایی کشور گام برداریم و تلاش کنیم.


ارسال نظرات