مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خاتم:

شهدا نماد عزت و اقتدار اسلام هستند / قدردانی از حضور مردم شهید پرور شهرستان خاتم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خاتم از شهدا به عنوان نماد عزت و اقتدار اسلام یاد کرد .
کد خبر: ۸۸۳۳۶۷۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، حجه الاسلام والمسلمین خوشنام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خاتم ازحضور حماسی مردم شهید پرور شهرستان خاتم در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام تقدیر و تشکر کرد .

وی در ادامه آورده است : به حمد الله تشییع شهدای گمنام در شهرستان خاتم ، دهستان ها و روستاهای اطراف ، فضای شهرستان را از عطر مردانگی و شجاعت و ولایت مداری این شهیدان گمنام آکنده کرد .

از مسئولین محترم شهرستان ، امام جمعه های عزیز ، روحانیت معزز ، فرماندار محترم ، شورای شهر ، شهرداران محترم ، مدیریت بنیاد شهید ، فرمانده محترم سپاه ناحیه خاتم ، مسئولین صالحین شهرستان ، شوراها و دهیاران روستاها ، فرماندهی نیروی انتظامی و گردان امام حسین ( ع ) و همه پاسدران و بسیجیان و همه کسانی که در این مراسم الهی کمک کار بودند و شرکت کردند کمال قدردانی را داریم .

شهدا مایه وحدت و همدلی هستند و همه در مقابل این شهدای گمنام سر تعظیم فرود می آوریم چرا که این آزادی و استقلال و امنیت را ما مدیون این دلاور مردان هستیم .

مسئولین به خانواده های شهدا برسند و نیازهای انان را برطرف نمایند ، باید همیشه فرهنگ ایثار و شهادت را در شهرستان خاتم جاری کنیم این کار ضربه محکمی به جنگ فرهنگی و نرم دشمنان این نظام خواهد بود .

ارسال نظرات