فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه باید بصیرت سرلوحه کارمان باشد خاطرنشان کرد: دشمن با هوشیاری ملت ایران همیشه در شکست است.
کد خبر: ۸۸۳۳۷۲۱
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، خیرالله باقرزاده فرمانده سپاه فریدونکنار در آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج اداری کارگری این شهرستان با بیان اینکه در مراحل نخست شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دشمن در صدد ضربه زدن به این نظام بود، اظهار کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب اقداماتی در زمینه کودتای داخلی آغاز کرد و سپس جبهه‌های مختلف منافقان و جنگ‌های داخلی و محاصره اقتصادی را ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۲۰ کشور برای جنگ هشت ساله دفاع مقدس در ایران، عراق را حمایت کردند اما با جانفشانی ملت ایران نتوانستند به هدف خود برسند.
فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به سخنان به سخنان رهبری که در سال ۷۳ فرمودند در حال حاضر دشمن به دنبال جنگ نرم است، تصریح کرد: دشمن پس از جنگ نرم به دنبال تهاجم فرهنگی است که با هوشیاری آحاد ملت ایران همچنان در این زمینه هم موفق نشد.
باقرزاده با بیان اینکه باید بصیرت سرلوحه کارمان باشد، یادآور شد: باید بدانیم که در چه مسیری حرکت می‌کنیم و با مطالعه انقلاب اسلامی علاوه بر حفظ هوشیاری، بتوان در جنگ هوشمند به راه انداخته شده از سوی دشمنان سربلند شویم.
وی با توجه به اینکه همه باید برای تشکیل ارتش ده‌ها میلیون نفری تلاش کنند، اظهار کرد: در ابتدای انقلاب از لحاظ امکانات در بدترین شرایط ممکن بودیم اما همدلی و وحدت را ایجاد کردیم و امروز با حفظ همدلی می‌توان به نتایج خوبی رسید

ارسال نظرات
پر بیننده ها