امام جمعه شهر دابودشت با اشاره به اینکه نجومی‌بگیران باید در مکتب شهدا قرار گیرند خاطرنشان کرد: دولت با بستن قرارداد با شرکت های خارجی موجب عدم ایجاد اشتغال جوانان کشور می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۳۷۳۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه فریدونکنار، حجت‌الاسلام تقی‌زاده امام جمعه شهر دابودشت در پانزدهمین یادواره شهدای روستای بی‌نمد فریدونکنار با گرامی‌داشت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: مبانی انقلابی‌گری موجب عزت انقلاب اسلامی شده است.

وی با اشاره به اینکه کسانی که اهل ایمان و عمل صالح نباشند دچار زیان می شوند، خاطرنشان کرد: شهدا با معامله جان خود از اولیای خداوند شدند.

امام جمعه دابودشت تصریح کرد: شهدا با تبیعیت از ولایت در مسیر علوی و فاطمی قرار گرفتند و همه‌ی ما باید از گفتمان انقلابی‌گری حضرت زهرا(س) سخن بگوییم و در این راه حرکت کنیم.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه شهدا به حضرت زهرا اقتدا کردند، گفت: شهدا با بهره گیری از علم و نقل به مقام شهادت رسیدند.

وی با انتقاد ار آموزش و پرورش برای حذف درس حسین فهمیده از کتاب‌های درسی، گفت: درس شهادت باید در مکتب زندگی ما قرار گیرد.

امام جمعه دابودشت در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: متاسفانه برخی از مسئولان با وعده های دروغین ۱۰۰ روزه تلاش می‌کنند که افکار عمومی را به سمت خود کنند اما ملت ما ملتی هوشیار است.

تقی‌زاده افزود: کسانی که در کنار بهائیت نشستن و حقوق های نجومی گرفتند باید در یادواره های شهدا بنشینند تا در مکتب شهدا قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که به برجام دلخوش کرده اند و وعده های سیب و گلابی میدهند اگر در مسیرشهدا قرار داشتند اینها را مطرح نمی کردند.

امام جمعه دابودشت تصریح کرد: حقوق شهروندی یعنی اینکه ما در مسیر مکتب دینی قرار بگیریم اما کسانی که از حقوق شهروندی حرف میزنند هیچ سنخیتی با نظام اسلامی ندارد و فقط افرادی مدعی هستند.

تقی‌زاده با اشاره به بیکاری موجود در جامعه گفت: در حالی که بسیاری از جوانان ما بیکار هستند اما دولت با بستن قرارداد با شرکت های خارجی موجب عدم ایجاد اشتغال جوانان کشور می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهدا نه از روی احساسات، بلکه از روی علم و اعتقاد به مسیر شهادت پا نهادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها