قدردانی امام جمعه پارس آباد در استقبال پر شور مردم از شهید گمنام دانشگاه آزاد

امام جمعه پارس آباد از حضور باشکوه قشرهای مختلف مردم در مراسم تشییع پيكر شهید گمنام دانشگاه آزاد اين شهرستان تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۸۳۳۷۴۰
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل ازآران مغان، حجت الاسلام سيد سعيد رشادي در خطبه های نماز جمعه پارس آباد با بیان اینکه در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) دانشگاه آزاد اين شهرستان میزبان يك شهید گمنام بود، گفت: حقیقتا مردم پارس آباد در مراسم استقبال، وداع و تشییع و تدفین این شهيد سنگ تمام گذاشتند که جای تقدیر از قشرهای مختلف مردم دارد.

وي با اشاره به استقبال پرشور مردم بخش هاي لاهرود و مرادلو، زيوه، آقامحمدبيگلو، بران، مردم شهرهاي اصلاندوز و اسلام آباد و روستاهای مسیر انتقالی از اين شهید گمنام اظهار کرد: مردم اين منطقه با استقبال بي نظيرشان از اين شهید گمنام حماسه اي ديگر رقم زده و به دنيا نشان دادند كه همچنان در مسیر شهدا و ولایت هستند.

امام جمعه پارس آباد ضمن قدردانی از فرماندار، مسوولان، نیروهای نظامی و انتظامی و دست اندرکاران ستاد استقبال از شهید گمنام اين شهرستان، افزود: خداوند متعال را شاکریم که این توفيق را نصیب دانشگاه آزاد پارس آباد کرد که میزبان پیکر مطهر يك شهید گمنام دوران دفاع مقدس باشد و جا دارد از دانشجويان، اساتيد و رئيس دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان که حق ميهمان نوازي را ادا كرده و به نحو شایسته از شهید گمنام استقبال كردند، تقدير کنم.

رشادي با اشاره به اینکه در آستانه هفته‌ احسان و نیکوکاری قرار گرفته‌ایم، گفت: بهترین و پسندیده‌ترین عمل در این ایام کمک به همنوعان و افراد نیازمند است.

وي با بيان اينكه هفته نیکوکاری فرصتی مناسب برای گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری است، افزود: از مردم و خیران درخواست میشود تا در راستای رفع مشکلات اقشار آسیب‌پذیر جامعه کمیته امداد را یاری کنند و در سال نو در راستای تأمین مایحتاج محرومان همکاری داشته باشند.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به 15 اسفندماه روز درختکاری خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند با کاشت درخت در ایجاد طبیعت زیبای شهری و روستایی سهیم باشند و ضرورت دارد اداره منابع طبیعی شهرستان پارس آباد نسبت به درختکاری در اراضی بلا استفاده اقدام كند.

ارسال نظرات