سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به اینکه بسیج باید هوشیاری دهنده باشد گفت: در بسیج اگر عملکرد نسنجیده باشد منتقدان فراوان می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۳۳۷۴۵
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین منفردی سرپرست فرمانداری فریدونکنار در آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج اداری کارگری این شهرستان با بیان اینکه بسیج باید اجرایی‌ترین نهادی باشد که احکام و دستورات دین در آن تحقق یابد، اظهار کرد: بسیج باید هوشیاری دهنده تهدیدهای داخلی و خارجی باشد.

وی خاطرنشان کرد: هر گروهی که نگاه خدامحوری داشته باشد در میان مردم قابل پذیرش است و هر انسانی که دغدغه خدمت به بشر را دارند باید بتوانند در این نهاد ارزشمند خدمت کنند.
سرپرست فرمانداری فریدونکنار تصریح کرد: برای بسیج نباید مرزی قائل بود و با توجه به گستردگی بسیج احتمال نفوذ افراد سوءاستفاده‌گر وجود دارد که باید مراقب بود.
منفردی با اشاره به اینکه نباید با عملکرد نامناسب جایگاه بسیج را زیرسوال برد، گفت: در بسیج اگر عملکرد نسنجیده باشد منتقدان فراوان می‌شوند و دشمن از آن به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کنند.
وی افزود: عملکرد بسیج باید به گونه‌ای باشد که امنیت درون و بیرون کشور فراهم باشد و لازم است که انسجام، وحدت و وفاق ملی از سوی بسیج ایجاد شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها