امام جمعه اصلاندوز از وضعیت نابسامان و چاله چوله های سطح شهر اصلاندوز بشدت انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۸۳۳۷۵۷
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل ازارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده"در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با انتقاد شدید از شهرداری نسبت به وضعیت نامناسب خیابانها و کوچه های شهر گفت:چاله چوله های خیابانها،سگهای ولگرد،مشکلات بهداشتی و فضای نامطلوب سطح شهر از مشکلاتی هستند که موجب نارضایتی شهروندان و اهالی شده است.

وی افزود:در آستانه عید نوروز هر ساله شاهد ورود گردشگران و میهمانان نوروزی به شهر اصلاندوز هستیم اما متاسفانه نبود امکانات مناسب گردشگری و بهداشتی در شهر نارضایتی میهمانان نوروزی را بدنبال خواهد داشت که باید شهرداری در راستای بهره مندی گردشگران و کسب رضایت شهروندان اقدامات مناسبی را در نظر بگیرد.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه با اشاره به شعار سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و تاکید مقام معظم رهبری و مراجع عظام نسبت به حمایت از تولیدات داخلی گفت:دشمنان همواره بدنبال حیله و نیرنگ نسبت به کشورمان بوده که در این زمینه باید با مصرف و خرید کالاهای داخلی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری بخصوص در آستانه عید نوروز نقشه های دشمنان را خنثی سازیم.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین با اشاره به فرارسیدن 14 اسفند ماه سالگرد تأسیس کمیته امداد اظهار کرد: تاسیس کمیته امداد به فرمان بنیان گذار انقلاب اسلامی یکی از خدمات ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی است.

امام جمعه اصلاندوز از خدمات ارائه شده توسط این نهاد تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: امروز کمیته امداد امام خمینی (ره) پناهگاه محرومان و یتیمان است.

وی در فراز دیگری از خطبه های خود، با اشاره به فرا رسیدن هفته احسان و نیکوکاری گفت: هفته احسان و نیکوکاری فرصت مغتنم و شایسته ای برای رسیدگی به حال نیازمندان و محرومان حقیقی جامعه است.

حجت الاسلام اسدزاده در خطبه های خود، با اشاره به 15 اسفند روز درختکاری و هفته منابع طبیعی از مردم خواست در حفظ و توسعه فضای سبز و محیط زیست شهر اهتمام کنند.

امام جمعه اصلاندوز در خطبه اول با بیان اینکه رعایت قناعت و صرفه‌جویی در جامعه اسلامی باید فرهنگ‌سازی و در همه بخش‌های مختلف جامعه نهادینه‌سازی شود افزود:فرهنگ قناعت در جامعه باید نهادینه شود و از موضوعات مهم دوری از اسراف و رعایت قناعت در زندگی شخصی و مسائل اقتصادی بخصوص در بازار عید نوروز است.

وی از حضور پرشور مردم و مسئولان در مراسم استقبال و تشییع شهید گمنام در روستاهای مسیر و شهرستان پارس آباد قدردانی کرد.

ارسال نظرات