فرمانده سپاه فریدونکنار از قرار گرفتن این شهرستان در رتبه نخست اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۳۷۷۳
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، خیرالله باقرازده فرمانده سپاه فریدونکنار و دبیر شورای امر به معروف این شهرستان، در جلسه جلسه شورای امر به معروف و نهر از منکر با بیان اینکه رهبری در بحث گفتمان سازی تاکید دارند، اظهار کرد: برای تبدیل شدن مسئله‌ای به رفتار، باید ابتدا آن را به یک گفتمان تبدیل کرد.

وی با اشاره به اینکه باید فضا به سوی امر به معروف و نهی از منکر برود تا این روحیه ایجاد شود، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات امروز ناشی از عدم آشنایی مردم از سبک زندگی اسلامی و مصرف است و این موانع با امر به معروف و نهی از منکر قابلیت برطرف شدن دارد.
دبیر شورای امر به معروف فریدونکنار با اشاره به برخی اقدام‌های انجام شده در این شورا، خاطرنشان کرد: برگزاری ۴ جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری ۶ جلسه تخصصی با مدیریت های زیر مجموعه ستاد، قرائت احادیث و روایت در ۱۰ خطبه نماز جمعه از سوی حجت‌الاسلام جلالی، تهیه ۹ هزار محصول فرهنگی و توزیع آن در سطح شهر، مساجد، ادارت و حوزه ها و آموزش ۵۰۰ نفر در طرح گروه طلایه داران و عموم بسیجیان بحشی از عملکرد شورای امر به معروف بوده است.
وی با بیان اینکه با وجود کمبود اعتبار در این شهرستان، در مازندران رتبه نخست را داریم، تصریح کرد: شورای امر به معروف و نهی از منکر در ۱۱ اداره تشکیل شد و انتظار می‌رود سایر ادارات نیز اقدام به انجام این کار کنند.
باقرزاده افزود: سازماندهی گروه‌های یادآوران امر به معروف و نهی از منکر به تعداد ۱۷۰ نفر، تشکیل ۵۰ گروه امر به معروف و نهی از منکر و آموزش به آنها، تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ۳ نیروی مسلح فریدونکنار، تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های قضایی، آموزش ۱۰۵ ضابطین امر به معروف و نهی از منکر، آموزش دبیران و مربیان حوزه‌های مقاومت به تعداد ۱۰ نفر و شناسایی آسیب‌های هر محله برای انجام کار مفید در آن منطقه از دیگر عملکردهای این شورا بوده است.
فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه ۲ طرح اعتیاد و طلاق در محله های آسیب دیده آماده و تدوین شد، گفت: برای این دو طرح دو گروه ۲۲ نفره از هیئت‌های اندیشه‌ورز با تبادل نظر و همفکری را‌ه‌های جلوگیری از آسیب و فرهنگ‌سازی به همراه آموزش خانواده‌ها را بررسی می‌کنند.
باقرزاده در پایان افزود: برای سال ۹۶ شش محل را با شناسایی انجام شده برنامه ریزی کردیم تا این کارگروه شکل بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها