خبرهای داغ:

دیدار با خانواده شهدا در ناحیه عشایری

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه با حضور در روستای چقا صفر از توابع بخش ماهیدشت کرمانشاه از خانواده معظم شهیدان تورج و بهروز الماسی تقدیر کردند.
کد خبر: ۸۸۳۳۸۰۸
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه ،سرهنگ نبی احمدی فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه با حضور در روستای چقا صفر از توابع بخش ماهیدشت کرمانشاه به دیدار خانواده معظم شهیدان تورج و بهروز الماسی رفت.
 
 
وی در این دیدار ضمن قرائت فاتحه و دلجویی از خانواده معظم این شهیدان، در سخنانی با اشاره به نتیجه تلاش شهدا و فداکاری آنها در دفاع از حریم کشور گفت: به برکت خون همین شهدا است که امروز کشور ایران شاهد امنیتی پایدار است. 

 

احمدی افزود: تلاش و مجاهدت شهدا در همه صحنه‌های اقتدار کشور نتیجه خود را داده است و همه ما امروز به عینه شاهد هستیم که قبل از انقلاب در چه جایگاهی بوده و الان در چه جایگاهی هستیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه از نقش جوانان عشایر در دوران دفاع مقدس سخن گفت و ادامه داد: اولین کسانی که با دشمن تا دندان مسلح روبرو شده و سینه خود را سپر کردند تا مبادا یک وجب از این آب و خاک به دست نامحرمان بیفتد، همین جوانان غیور عشایر استان کرمانشاه بودند.

 

احمدی در ادامه در جریان مشکلات و خواسته‌های خانواده شهیدان بهروز و تورج الماسی قرار گرفت و نسبت به مرتفع کردن آنها مطالبی را عنوان کرد.

 
 

ارسال نظرات