فرمانده دفاع مقدس در تیپ مالک اشتر:

شهدا گزینه های روی میز ملت اسلامی ماست/ ایران در اوج اقتدار است

فرمانده تیپ مالک‌اشتر در دوران دفاع مقدس گفت: امروز دنیا برای ما حساب ویژه باز کرد و عزت‌مندی و شرف ملی خود را مدیون شهدا هستیم.
کد خبر: ۸۸۳۳۸۱۵
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار حسن‌ حسن‌نیا در چهاردهمین یادواره ۴۴ شهید دهستان ‌کِسِلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه که با حضور هزاران نفر در روستای «مته‌کلا» برگزار شد با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران عزت‌مند است، اظهار کرد: به کشته‌های جنگ تحمیلی عراقی، مرحوم می‌گویند ولی در کشور ما به ایثارگران دفاع مقدس، شهید گفته می‌شود و عزت ما به این شهدا است.

وی با بیان اینکه در سخنان و وصیت‌نامه‌های شهدا شاهد بیانات عالمانه هستیم، افزود: یکی از غواصان برای غواصی اصرار کرد و در پاسخ به چرایی آن به غربت، ولایت‌‎پذیری، ایثار، صداقت و صبوری خانواده شهدا در معنای پنج حرف کلمه «غواص» اشاره داشت و یا وصیت‌نامه یک شهید 16 ساله توسط یک آیت‌الله به‌عنوان نوشته یک عالم تعبیر شد.

فرمانده تیپ مالک‌اشتر دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه رزمندگان ما در دفاع مقدس همه چیز را با ایثار و شجاعت معنا کردند، خاطرنشان کرد: امروز دنیا برای ما حساب ویژه باز کرد و عزت‌مندی و شرف ملی خود را مدیون شهدا هستیم.

حسن‌نیا با بیان اینکه «اوباما» و «ترامپ» حرف‌های الکی می‌گویند و امریکایی‌ها از قایق‌های ما نمی‌ترسند بلکه از ایرانی‌ها می‌ترسند، افزود: زمانی ما خشاب نداشتیم و الان شهاب داریم و ایران در اوج اقتدار است و به گفته «فوکویاما» در جمع نظامیان آمریکایی، رنگ‌های سبز و قرمز پرچم ایران، نمادی از امام حسین(ع) و امام زمان(ع) هستند و هنگامی که در فتنه سال 88 شاهد اهانت به امام حسین(ع) بودیم، مردم به پا خواستند.

وی با بیان اینکه شهدا، گزینه‌های روی میز جمهوری اسلامی ایران هستند به بیان خاطرات مختلف از خانواده‌های شهدا و ایثارگری‌های آنان اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار