خبرهای داغ:
از بین ۱۲ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس که اخیرا به استان اصفهان انتقال یافته اند، پنج شهید شناسایی شده اند که یکی از این شهدا شهید علی محمدرضایی از شهر زاینده رود لنجان است.
کد خبر: ۸۸۳۳۸۵۶
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸
شهید علی محمد رضایی پس از ۳۴ سال انتظار به آغوش خانواده اش بازگشت ودر وطن خود قرار گرفتبه گزارش خبرگزاری بسیج لنجان از بین ۱۲ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس که اخیرا به استان اصفهان انتقال یافته اند،  پنج شهید شناسایی شده اند که یکی از این شهدا شهید علی محمدرضایی از شهر زاینده رود لنجان است.
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان سرهنگ صفرپور اظهار کرد: خدا رو شاکر هستیم که در ایام فاطمیه شهرستان لنجان میزبان و به نوعی میهمان شهید بزرگوار محمدرضایی است و به طور یقین حضور این شهید در شهرستان برکات معنوی زیادی را برای مردم به دنبال خواهد داشت.
 شهید علی محمد رضایی فرزند حیدرعلی در نوزده تیر ماه 1340 چشم به دنیا گشود ودر عملیات محرم در سن 21 سالگی ، سی ام آذرماه 1361 شهید و مفقود الاثر گردید و پس از حدود 34 سال دوری و فراق در ایام فاطمیه مهیمان و به تعبیری میزبان شهرستان لنجان بود و در تاریخ 1395/12/12 بر روی دستان عزاداران حضرت فاطمه (س) ومردم شهید پرور شهرستان لنجان تشیع و در شهر زاینده رود لنجان آرام گرفت .

شهید علی محمد رضایی پس از ۳۴ سال انتظار به آغوش خانواده اش بازگشت ودر وطن خود قرار گرفتشهید علی محمد رضایی پس از ۳۴ سال انتظار به آغوش خانواده اش بازگشت ودر وطن خود قرار گرفتشهید علی محمد رضایی پس از ۳۴ سال انتظار به آغوش خانواده اش بازگشت ودر وطن خود قرار گرفت
ارسال نظرات
پر بیننده ها