خبرهای داغ:
خطیب نماز جمعه این هفته شهرستان تاکستن گفت: همان طور که امام (ره) میزان را رای ملت دانسته اند در وقت انتخابات مردم افراد شایسته را انتخاب کنند که اگر انتخابات به خاطر باند بازی ها باشد به یقین فشار های اقتصادی ادامه خواهد داشت .
کد خبر: ۸۸۳۳۸۸۴
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیست الله اسلامی امام جمعه شهرستان تاکستان در خطبه های این هفته نماز جمعه تاکستان با اشاره  به مسئله  حق الناس اظهار کرد: تصرف در مال دیگران بدون اجازه مجوز شرعی ندارد و حرام است و به دلیل نزدیکی به عید و تخریب منابع طبیعی باید نیروی انتظامی و قضایی با جدیت برخورد نماید.

وی در ادامه سخنان خود به  روز درختکاری پرداختد که زمین خشک و بدون دار و درخت مطلوب اسلام نیست و یکی از برکات ظهور حضرت حجت (عج)خرمی و سرسبزی سرزمین ها است و به مسئولین و مردم توصیه به درخت کاری و اهمیت دادن به منابع طبیعی نمود.

آیت الله اسلامی با یادآوری اوضاع نا به سامان مستضعفان به ویژه در روز های پایانی سال  از مسئولین کمیته امداد خواست به وضعیت پا برهنگان توجه بیشتری نمایند و دست گیریشان از مستضعفان مستمر باشد ،در این زمینه یادی از آقای فتاح نمودند که ساختمان چند صد میلیاردی کمیته امداد را فروخته و به نفع مستضعفان به کار بردند

خطیب این هفته نماز جمعه تاکستان در خطبه سیاسی این عمل عبادی و سیاسی با یادآوری نزدیکی زمان انتخبات دوره دوازدهم ریاست جمهوری بیان کرد: قبل انقلاب انتخاباتی نبود و شاه در 37 سال پادشاهی 52 دولت را با مشورت امریکا و انگلیس عوض کرد.

وی ادامه داد:  اما بعد از انقلاب  تقریبا 36 انتخابات صورت گرفته است، همان طور که امام (ره) میزان را رای ملت دانسته اند در وقت انتخابات مردم افراد شایسته را انتخاب کنند که اگر انتخابات به خاطر باند بازی ها باشد به یقین فشار های اقتصادی ادامه خواهد داشت .

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها