خبرهای داغ:
معاون عملیات سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان:
معاون عملیات سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان گفت: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و آسیب رساندن به بعضی مکان های خاص در این زمان می باشد لذا نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی با هوشیاری کامل اوضاع را رصد نموده و هر گونه تهدید امنیتی را در نطفه خفه می کنند.
کد خبر: ۸۸۳۳۸۹۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶

سروان محمودی معاون عملیات سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان در گفت و گوی اختصاصی با برنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با اشاره به نزدیک شدن به روز های پایانی سال و نیز جشن باستانی چهار شنبه سوری بیان کرد: در چهارشنبه آخر سال بر اساس یکی از سنت های ایران باستان مراسماتی برگزار می گردد که متاسفانه هر ساله  از شکل ابندای خود خارج می شود و شاهد آسیب ها و صدمات بسیار زیادی به اماکن ،تاسیسات و نفرات هستیم.

وی ادامه داد: برخی از صدمات جانی و جسمی و غیر قابل جبران می باشد و دشمن از این فضا ها برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می کند.

محمودی اذعان کرد: فضای ایجاد شدهجوانان را تحریک م کند تا بدون در نظر گرفتن آسیب هایی که می تواند به خودشان و تاسیسات وارد شود گاها دست به کارهای خطرناکی بزنند.

این مسئول ابراز کرد: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و آسیب رساندن به بعضی مکان های خاص در این زمان می باشد لذا نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی با هوشیاری کامل اوضاع را رصد نموده و هر گونه  تهدید امنیتی را در نطفه خفه می کنند.

7001/ت20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها