خبرهای داغ:
امام جمعه پردیسان قم در گفتگو با خبرگزاری بسیج؛
امام جمعه شهر پردیسان قم گفت: خون شهدا همچون سوخت و انرژی است که به جامعه تحرک می بخشد.
کد خبر: ۸۸۳۳۹۱۰
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
خون شهدا به جامعه انرژی و تحرک می بخشد
حجت الاسلام والمسلمین صمصام الدین قوامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به تشییع و خاکسپاری یک شهید بی نشان دفاع مقدس در بوستان نخبگان این شهر اظهار داشت: اینکه پس از گذشت بیش از 30 سال، شهیدی را می آورند و مردم اینگونه زیبا استقبال می کنند، نشانه علاقه به شهداست.

وی افزود: ما بدون شهیدان فقیریم و با شهدا و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت به غنا و بی نیازی می رسیم.

امام جمعه پردیسان تاکید کرد: شهدا ثروت ملی و معنوی و ملکوتی هستند که نظام اسلامی را بیمه می کنند و خون مطهرشان به جامعه تحرک و انرژی می بخشد.

وی با اشاره به اینکه مردم عزیز ما به این موضوع به طور کامل پی برده اند، افزود: جامعه ما با شهدا پیوند خورده است و مردم هر کدام به نوعی با فرهنگ عمیق ایثار و شهادت متصل هستند.

قوامی تاکید کرد: امروز استقلال و عزت نظام اسلامی مرهون خون شهداست و می بینیم پیام انقلاب و رهبری عزیز تا اقصی نقاط جهان گسترش یافته و منتقل شده است.

وی با اشاره به حماسه آفرینی شهدا در دوران دفاع مقدس ابراز داشت: اگر آن حماسه آفرینی ها نبود ما الان شهدای مدافع حرم را نداشتیم و حلقه اتصال محکمی بین عزیزانی که در دفاع از حرم به شهادت رسیده اند، با شهدای هشت سال دفاع مقدس وجود دارد.

امام جمعه پردیسان با اشاره به نقش تاثیرگذار مردم در صحنه های انقلاب تاکید کرد: مردم در همه ابعاد حامی نظام و انقلاب هستند و این پشتیبانی را با دعاهای خود و با حضور در جبهه های مختلف و عرصه های اجتماعی سیاسی همچون راهپیمایی ها، مراسم معنوی اعتکاف، انتخابات و ... به خوبی نشان می دهند.

وی خاطرنشان ساخت: حضور مردم در مراسم تشییع شهدا از همه جا پرشور تر و پرهیجان تر است زیرا شهیدان را اصل و اساس هر تحول می دانند.

شایان ذکر است: پیکر مطهر شهید گمنام 20 ساله مربوط به عملیات بدر، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در بوستان نخبگان واقع در منطقه هزاره هشتم پردیسان خاکسپاری شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها