مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشکده الزهرا(س) بوشهر بیان کرد: صبح امروز کاروان راهیان نور دانشجویی خواهران دانشکده الزهرا(س) با تعداد 82 نفر در قالب دو اتوبوس در سفری 4 روزه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده است.
کد خبر: ۸۸۳۳۹۱۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سارا بهزادی نسب مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشکده الزهرا(س) بوشهر بیان کرد: صبح امروز کاروان راهیان نور دانشجویی خواهران دانشکده الزهرا(س) با  تعداد 82 نفر  در قالب دو اتوبوس در سفری 4 روزه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده است.

بهزادی نسب با انتقاد از مسولین دانشگاه در خصوص همکاری با دانشجویان اظهار کرد: انتظار می رفت وقتی موضوع اردوهای معنوی پیش می آید، حوزه های دانشگاهی همکاری لازم را با دانشجویان انجام دهند ولی متاسفانه مسولین دانشکده الزهرا(س) با ما همکاری های لازم را انجام ندادند.

مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشکده الزهرا(س) بوشهر افزود: با توجه به پیگیری ها، بحث ها و نامه نگاری که در این مدت با رئیس دانشکده برای موجه کردن غیبت دانشجویان در طول سفر داشتیم بالاخره شب گذشته با موجه شدن غیبت ها موافقت شد ولی با توجه به اینکه تعداد دانشجویان به 4 اتوبوس نیز می رسید اما دانشکده برای اعزام اتوبوس همکاری نکرده است و تنها با دو اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب راهی شدیم.

بهزادی نسب در پایان بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده توسط بسیج دانشجویی در نظر داریم همه مناطق را به ترتیب اولویت مسیر حضور داشته باشیم که با هماهنگی و همکاری دانشجویان برنامه ها اجرایی خواهد شد.

ارسال نظرات