خبرهای داغ:
در مراسم آبروی محله، افتخار کوچه‌ها(شهید زین العابدین توکلی) مطرح شد:
مراسم آبروی محله، افتخار کوچه ها (شهید زین العابدین توکلی) به همت بسيجيان پایگاه مسجد انصارالحجت(عج) حوزه یازده شهید حصیری شب گذشته پس از نماز عشاء در کوی شهید توکلی، محله فلسطین خیابان شهید کیوانفر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۳۹۲۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
کم‌حرف، غیرتی، دل‌سوز و آرام‌بودن چهار ویژگی شهید توکلی بود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این یادواره برخی مدیران و مسئولان استان و شهر قم و نیز جمعی از خانواده شهدا، جانبازان و اقشار مختلف مردم، حضور داشتند.

سخنران ویژه این مراسم جانباز مدافع حرم "مصطفی یادگاری" بود که به خاطره‌گویی از دوران اسارت خویش در دست تکفیری‌ها در سال 91 پرداخت. 

وی با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب سه ویژگی و امتیاز مهم شهدای مدافع حرم را این گونه برشمرد: یکـی ایـن کـه اینهـا از حریـم اهل بیـت در عـراق و سـوریه دفـاع کردنـد و در ایـن راه بـه شـهادت رسـیدند. امتیـاز و ویژگی دوم ایـن اسـت کـه اینهـا رفتنـد بـا دشـمنی مبـارزه کردنـد کـه اگـر مبـارزه نمی کردنـد مـا باید در کرمانشاه و همـدان می جنگیدیم و جلـوی اینهـا را می گرفتیم. در واقع ایـن شهدای عزیـز ما جـان خودشان را در راه دفاع از کشـور، ملت، دیـن، انقلاب اسلامی فـدا کردند. امتیـاز و ویژگی سـوم هـم این اسـت کـه اینهـا در غربـت بـه شهادت رسیدند. ایـن هـم یـک امتیـاز بزرگـی اسـت و پیش خـدای متعـال فرامـوش نمی شـود.»

این یادواره معنوی با مرثیه سرایی کربلایی مجتبی اردستانی ادامه یافت.

در ادامه این مراسم معنوی، حجت‌الاسلام عیسی توکلی برادر شهید زین‌العابدین توکلی در بیانی کوتاه چهار ویژگی اخوی شهیدش را کم‌حرفی، دل‌سوزبودن، آرام بودن و به شدت غیرتی‌بودن برشمرد. 

در پایان این یادواره، از خانواده محترم شهید توکلی تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات