خبرهای داغ:
توسط بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم صورت گرفت
تعدادی از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم با مادر شهید محمدرضا شفیعی دیدار کردند که طی این دیدار مادر این شهید مواردی پیرامون زندگانی و نحوه بازگشت پیکر وی به ایران برای حاضران تعریف کرد.
کد خبر: ۸۸۳۳۹۲۷
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
دیدار با مادر شهیدی که پیکرش پس از 16 سال سالم به وطن بازگشت+عکس
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سه شنبه 10 اسفند ماه سال جاری تعدادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی قم که از اعضای فعال بسیج دانشجویی این دانشگاه به شمار می‌روند به همراه سه تن از اعضای ستاد شاهد و ایثارگر این دانشگاه برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و اکرام خانواده آنان به خانه مادر شهید محمدرضا شفیعی از شهدای استان قم رفتند و با وی دیدار کردند.
 
طی این دیدار که به مدت یک ساعت به طول انجامید مادر شهید شفیعی مواردی مهم را پیرامون زندگی فرزند شهیدش برای حاضران تعریف کرد و همچنین توصیه‌هایی مانند مداومت بر نماز اول وقت، ماندن در خط ولایت، مداومت بر خواندن زیارت عاشورا و ... را به حاضران متذکر شد.

شهید شفیعی از شهدای مفقودالأثر استان قم بوده است که پس از گذشت 16 سال یعنی در سال 1379 طی تبادل اسرای عراقی با اجساد شهدای ایرانی پیکر این شهید به ایران منتقل شده است و جالب این است که زمان یافتن پیکر این شهید پس از گذشت این همه سال باوجود اینکه پیکر وی در برابر نور آفتاب قرار گرفته بوده و حتی روی آن آب و آهک روی آن ریخته شده بوده است ولی هیچ آسیب جدی متوجه پیکر این شهید نشده بوده است.
 
بنا بر گفته مادر شهید شفیعی، زمانی که خبر شهادت شهید شفیعی اعلام می‌شود با وجود اینکه پیکر این شهید مفقود بوده است، بنیاد شهید یک قبر مختص این شهید تعیین می‌کند که پس از پیدا شدن پیکر این شهید، بدن وی در آن دفن شود و همینطور نیز عمل شده است.

شهید شفیعی در سال 1346 هجری شمسی متولد شده و در سن 14 سالگی خود را به جبهه نبرد حق علیه باطل رسانده بود، وی در عملیات «کربلای 4 » مجروح و سپس اسیر شده و در نهایت 11 روز بعد از جراحت به دلیل آسیب جدی که به وی وارد شده بوده به شهادت رسیده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها