امام جمعه املش:

چرا حوزه های علمیه تماشاچی فسادهایی شدند که در جامعه بنام دین در حال اجراست

امام جمعه املش گفت: سکوت حوزه علمیه هم در این راستا، درد ماست حوزه علمیه ای که مولد این انقلاب بود چرا امروز تماشاچی همه ی فسادهایی شده که در جامعه بنام دین در حال اجراست چگونه است که برای پرداخت 40 هزار تومان یارانه ماتم گرفته می شود ولی برای خویش حقوق نجومی وضع می کنند.
کد خبر: ۸۸۳۳۹۲۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از املش، حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری در خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته املش که با حضور پرشور مردم در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد؛ گفت: هنوز درد حقوق های نجومی در جامعه رفع نشده بود که نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سوء استفاده از اعتماد مردم دریافت حقوق حداقل 24 میلیون توان را برای خویش و مدیران وضع کردند و این یعنی روزی حداقل 800 هزار تومان حقوق برای یک مدیر جدای از اضافه کاری، و مأموریت و پاداش های وی، در حالی که حقوق یک کارگر ماهانه 800 هزار تومان است.

امام جمعه املش از دریافت حقوق نجومی مدیران بعنوان یک ضدارزش عنوان کرد و گفت: چرا باید ضدارزشها به ارزش و ناهنجارها به هنجار تبدیل شود و مسابقه برای جمع آوری ثروت آن هم بعنوان یک فخر و مباهات شمرده شود؟ همه ی اینها در نظام معرفتی دینی مذموم است.

وی تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی که حق قانون برای مردم دارند تصویب و قانونی کردن دریافت 24 میلیون تومان حداقل حقوق ماهیانه مدیران بدور از انصاف است و این در حالی است که این همه جوان تحصیلکرده بیکار داریم و یا با اندک حقوق ماهیانه در دوردست ترین نقاط کشور خدمت می کنند و نمایندگان بجای حفاظت از حقوق مستضعفین جامعه برای خویش قانون وضع می کنند.

حجت الاسلام صفری گفت: سکوت حوزه علمیه هم در این راستا، درد ماست حوزه علمیه ای که مولد این انقلاب بود چرا امروز تماشاچی همه ی فسادهایی شده که در جامعه بنام دین در حال اجراست چگونه است که برای پرداخت 40 هزار تومان یارانه ماتم گرفته می شود ولی برای خویش حقوق نجومی وضع می کنند.

امام جمعه املش اضافه کرد: آنقدر تو سر نیروهای انقلابی ما زدند که جرأت حرف زدن را برایشان نگذاشته اند و به محض اظهار نظر، آنان را به تندرو و مخالف دولت و مجلس و ... متهم می کنند واین هم دردی است برای ما.

وی از دست اندرکاران و برگزارکنندگان و شرکت کنندگان یادواره 230 شهید و3 شهید گمنام املش تشکر کرد و به 14 اسفند روز احسان و نیکوکاری و 15 اسفند روز درختکاری اشاره کرد و گفت: کمک و دستگیری به نیازمندان ریشه دینی دارد و عواطف و احساسات انسانی را تحریک و از قساوت قلب جلوگیری می کند و لذت روحی دارد و تشکیل مجمع خیرین که شهرستان املش از آن محروم است در اوایل سال آینده ایجاد می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار