نماینده ولی فقیه در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: فرهنگسازی در حوزه منابع طبیعی کاری مهم است.
کد خبر: ۸۸۳۳۹۳۴
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با تاکید بر اهمیت حفظ و حراست از منابع طبیعی اظهار کرد: بحث محیط زیست مخصوص فرد یا ارگان خاص نیست و باید همه با دست در دست هم قرار دادن در این راه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه باید به حفظ و حراست از محیط زیست به عنوان وظیفه شرعی نگاه کنیم گفت: اگر به این موضوع از دید شرعی نگاه کرد مطمئنا بیش از پیش وظایف خود را انجام خواهیم داد.

این مسئول عنوان کرد: باید امر فرهنگسازی منابع طبیعی را در جامعه ترویج دهیم چرا که منابع طبیعی و محیط زیست سرمایه ملی است و ما در این خصوص فعالیت‌های چشم گیر و در خور شایسته انجام نداده‌ایم.
 
نماینده ولی فقیه در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان به ریزگرد‌ها و سیلاب‌ها اشاره کرد و گفت: این موارد نشانه‌ها و نتایج از بین رفتن و توجه نکردن به منابع طبیعی و محیط زیست است.
 
حسینی با بیان اینکه رسانه‌ها باید به کمک منابع طبیعی بیایند و در امر فرهنگسازی ما را یاری نمایند عنوان کرد: هر فرد باید از خود و خانواده در امر حفظ و حراست و احیای محیط زیست باید قدم بردارد و در این امر تلاش کند.
ارسال نظرات