یکی از کارگران اخراجی معدن قشلاق در گفتگو با «بسیج»:
خلیل قره خانی با بیان اینکه باید مدیرانی که خود را برتر از کارگران دانسته اند باید مجازات شوند افزود: در شرایطی که چرخ زندگی بسیاری از کارگران نمی چرخد چگونه مدیرانی به خود اجازه داده اند فیش نجومی بگیرند.
کد خبر: ۸۸۳۴۰۱۰
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۷
مدیرانی که خود را برتر از کارگران دانسته اند باید مجازات شوند

خلیل قره خانی از کارگران اخراجی معدن قشلاق استان گلستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه مدیران در وضعیتی حقوق نجومی گرفتند که با وضعیت اقتصادی کارگران در تضاد است اظهار داشت: پایه حقوقی کارگر معدن 1میلیون و 200 هزار تومان است که با کسر هزینه های استهلاک حدود 1 میلیون تومان می گیرم.

وی با بیان اینکه باید مدیرانی که خود را برتر از کارگران دانسته اند مجازات شوند افزود: معدن قشلاق 7 میلیون معوقه حقوقی ام را به صورت جزیی پرداخت می کند و هر باری 200 هزار تومان می ریزد بعد از اعتراضم، از معدن اخراج شدم.

قره خانی بیان داشت: سختی کار یک معدنکار بسیار است و اغلب دچار بیماری های مختلف ریوی و قلبی می شوند ولی مسوولان توجهی ندارند این در حالی است که بعد از گذشت 13 سابقه کاری، اخراج شده ام و از عهده تامین مخارج اقتصادی خود و خانواده بر نمی آیم.

وی در خاتمه افزود: در شرایطی که چرخ زندگی بسیاری از کارگران نمی چرخد چگونه مدیرانی به خود اجازه داده اند فیش نجومی بگیرند.

ارسال نظرات