استاندار مرکزی تاکید کرد

ارائه خدمات‌دهی مطلوب به مسافران در ایام نوروز

استاندار مرکزی گفت: تدابیر لازم برای خدمات‌رسانی به مسافرین نوروز 96 که به استان مرکزی وارد می‌شوند باید در نظر گرفته شود و دستگاه‌های مسئول باید نسبت به ایجاد شرایط برای خدمات‌رسانی به مسافرین اهتمام ورزند.
کد خبر: ۸۸۳۴۰۳۹
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمود زمانی‌قمی استاندار مرکزی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی بر لزوم اتخاذ تصمیم مناسب و اقدامات منسجم برای خدمات رسانی به مسافرین نوروزی تاکید کرد و گقت: مدیران دستگاه‌های مختلف استان موظف به ارائه خدمات مطلوب در زمینه موارد مربوط به خود هستند.

وی افزود: می‌بایست در ایام نوروز دستگاه‌های مختلف یا نماینده تام‌الاختیار مسئولان در استان حضور داشته باشند و خود نیز ضمن اینکه در استان حضور خواهم داشت به شکل سرزده بازدیدهایی را از خواهم داشت و درصورت مشاهده هرگونه تخلف و سهل انگاری در ارائه خدمات برخورد م‌شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: تدابیر لازم برای خدمات‌رسانی به مسافرین نوروز 96 که به استان مرکزی وارد می‌شوند باید در نظر گرفته شود و دستگاه‌های مسئول باید نسبت به ایجاد شرایط برای خدمات‌رسانی به مسافرین به ویژه در صورت بروز حادثه اهتمام ورزند تا در کمترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز ارائه و از بروز فاجعه جلوگیری شود.

زمانی‌قمی ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) گفت: امسال مزین به عطر و بوی حضرت فاطمه(س) است که امیدوارم از سیره این بانوی دو عالم الگوگیری خوبی داشته باشیم.

همچنین در این جلسه مواردی در خصوص بررسی و تصویب طرح‌های جامع شهرهای آوه، شهباز، خنجین و کارچان مطرح شد که طرح جامعآوه با 13 رأی موافق و یک مخالف، طرح شهباز با 14 رأی موافق، خنجین با 11 رأی موافق و طرح جامع کارچان با اکثریت آرا مصوب شد.

تفویض اختیار در خصوص اعتبارات پایان سال به کمیته تخصیص استان، ارجاع موضوع بررسی واگذاری حق استفاده ساختمان بالا استفاده اداره پست به امور کتابخانه‌ها و نیز بررسی واگذاری حق استفاده ساختمان اداره کار شهرستان دلیجان به فرمانداری به کارگروه ساماندهی فضای اداری استان در این جلسه تصویب شد.

تقاضای شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی مبنی بر تایید طرح توسعه شهرک صنعتی زاویه نیز به منظور بررسی بیشتر به کارگروه امور زیربنایی استان ارجاع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار