رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی گفت: سه هزار و 126 میلیارد تومان می‌بایست وصول می‌کردیم که 2 هزار و 700 میلیارد تومان که معادل 86 درصد درآمدها وصول شده است.
کد خبر: ۸۸۳۴۰۴۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ رقیه یادگاری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی با اشاره به تخصیص بودجه این استان در سال جاری گفت: 318 میلیارد تومان اعتبار عمرانی به استان مرکزی ابلاغ شده است که نقدینگی و تخصیص تنها 12 درصد بوده است.

وی با تاکید بر اینکه اعتبار پروژه‌های سفر ریاست جمهوری تخصیص 100 درصد داشته است، گفت: اسناد خزانه ابلاغی 31 درصد بوده که از کل اعتبارات عمرانی اسناد خزانه و نقدینگی 35 درصد تخصیص یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی درخصوص هزینه‌ها نیز گفت: در بحث حقوق کارمندان با جبران کسری 10 درصدی به میزان 110 درصد تخصیص یافته همچنین تخصیص سایر موارد نیز میانگین تمامی دستگاه‌های اجرایی 94 درصد تاکنون بوده است.

یادگاری با اشاره به میزان درآمدهای وصولی استان گفت: سه هزار و 126 میلیارد تومان می‌بایست وصول می‌کردیم که 2 هزار و 700 میلیارد تومان که معادل 86 درصد درآمدها وصول شده است که با توجه به اینکه وصولی کشور 80 درصد است ما از این میزان نیز بالاتر هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه بخشی از اعتبارات پایان سال تخصیص می‌یابد و در این مقطع زمانی امکان تشکیل جلسه نیست لازم است با دستور استاندار تفویض اختیار بررسی و تصویب توزیع و جابه‌جایی اعتبارات ابلاغی پایان سال به کمیته تخصیص استان انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات