خبرهای داغ:
معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم:
معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: قاتل خاموش از شروع فصل سرما تا کنون جان ۱۲ نفر را در استان قم گرفته و بیش از ۱۰۰ نفر را نیز دچار کاهش سطح هوشیاری با درجات مختلف کرده است.
کد خبر: ۸۸۳۴۰۴۴
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳
قاتل خاموش جان 12 نفر را گرفت
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی فراهانی با اشاره به اینکه ساعت دو بامداد روز گذشته در حدفاصل میدان ۷۲ تن تا شاه جمال برخورد خودرو با عابر سبب فوت عابر پیاده شده است، اظهار کرد: ساعت 14 روز گذشته در محور قدیم قم- کاشان راکبی 35 ساله با موتورسیکلت زمین خورده و جان خود را از دست داد. همچنین سرنشین موتور که خانمی30 ساله بود به شدت آسیب دیده و برای عملیات احیا به مراکز درمانی منتقل شد.

وی با بیان اینکه قاتل خاموش بار دیگر در یکی از بخش‌های استان قم جان جوانی را گرفت اضافه کرد: مسمومیت با گاز در بخش دستجرد جوانی ۲۵ ساله را به کام مرگ کشاند و فرد دیگری با ۲۸ سال سن در این حادثه دچار مسمومیت شدید شد و اکنون در حالت کما است که برای انتقال سریع‌تر این فرد به مرکز درمانی از بالگرد اورژانس هوایی استفاده شد.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم خاطرنشان کرد: قاتل خاموش از شروع فصل سرما تا کنون جان ۱۲ نفر را در استان قم گرفته و بیش از ۱۰۰ نفر را نیز دچار کاهش سطح هوشیاری با درجات مختلف کرده است که علت بیشتر این موارد بی‌احتیاطی و خروج لوله بخاری و آبگرمکن از محل اصلی، استفاده از اجاق خوراک‌پزی برای تولید گرما، استفاده از گاز پیک‌نیک در فضای محدود و بسته برای ایجاد گرما و استفاده از ذغال چوب برای تولید گرما بوده است.

وی با تاکید بر اینکه آمار تصادفات موتورسواران طی روز گذشته در شهر، جاده و بخش‌های استان افزایش چشمگیری داشته است، تصریح کرد: به علت تردد بیش از حد خودرو در محور فردو – برف‌انبار بخش کهک در کنار محدودیت‌های پلیس به منظور منع تردد خودروها، اورژانس ۱۱۵ نیز با ظرفیت مضاعف و آمادگی بیشتر حضور می یابد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها