خبرهای داغ:
معاون شهرسازي و امورزيربنايي شهردار قم:

پروژه تقاطع غيرهمسطح مقداد افتتاح مي‌شود

معاون شهرسازي و امورزيربنايي شهردار قم از افتتاح پروژه تقاطع غيرهمسطح مقداد با حضور رئيس مجلس شوراي اسلامي، نمايندگان مردم قم در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مديران استان در هفته جاري خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۴۰۴۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳
پروژه تقاطع غيرهمسطح مقداد افتتاح مي‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علیرضا قاری قرآن با اشاره به احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح مقداد اظهار کرد: موقعیت این پروژه در امتداد بزرگراه امام علی با تقاطع عمار یاسر است که بزرگراه امام علی را به عنوان کمربندی به بلوار عمار یاسر متصل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بلوار عمار یاسر محور شریانی تا صحن شرقی حرم و نقطه اتصالی به بلوار پیامبر اعظم است بنابراین به این وسیله از بن بست خارج می‌شود و ارتباط قوی بین عبور کمربندی و عبور درون شهری پیدا می‌کند و توزیع ترافیکی دارد.

معاون شهرسازی و امورزیربنایی شهرداری قم با بیان اینکه این پروژه در عین حال اتصال به حرم مطهر و مسجد جمکران را تسهیل می‌کند گفت: تقاطع غیرهمسطح به صورت شبدری کامل طرح‌ریزی شد خوشبختانه پروژه در انتهای سال گذشته پس از انتخاب پیمانکار شروع شد.

قاری قرآن با بیان اینکه کل پروژه زیر یک سال عملیات عمرانی آن به صورت جدی انجام شد گفت: یکی از پروژه‌های با سرعت و کیفیت خوب در شهر قم بود و در همین هفته اخیر عملیات و مراسم بهره‌برداری از پروژه و افتتاح آن انجام می‌شود البته پل روگذر و بخش‌هایی از این پروژه در دو تا سه ماه گذشته در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی پروژه بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان هزینه داشت و نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان نیز هزینه آزادسازی بود و ۱۰ میلیارد تومان هزینه‌های فضای سبز و بحث‌های تأسیسات صورت گرفته در مجموع ۵۵ تا ۶۰ میلیارد تومان هزینه پروژه است.

معاون شهرسازی و امورزیربنایی شهرداری قم عنوان کرد: تقاطع غیرهمسطح مقداد شبدری کامل است که اتصال بین بلوار امام علی و عماریاسر را میسر می‌کند ادامه این پروژه در خارج از محدوده به اتوبان کاشان متصل می‌شود و اگر این اتفاق بیفتد مقداری از ازدحام ترافیکی و ورودی شهر را کاهش می‌دهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار