مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حمزه سیدالشهداء(ع) مشهد گفت: انقلاب اسلامی در حال رویش است و هسته های مقاومت در دنیا شکل گرفته و چنانچه غلطی از سیاستمداران آمریکا سر بزند جوانان انقلابی این کشور را از درون ساقط خواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۳۴۰۵۹
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام مهدی عابدی در یادواره ۱۶ شهید والامقام دهستان منظر اظهار داشت: امروز از برکت انقلاب اسلامی ایران رئیس جمهور جدید آمریکا کتاب می نویسید و از فلج شدن آمریکا سخن به میان می آورد و این همان نشانه های فروپاشی ابرقدرت پوشالی است که مستکبران برای خود مهیا کرده بودند.
 
وی افزود: درشرایطی که شب اول ژانویه، اروپا و آمریکا تحت شدید ترین تدابیر امنیتی قرار داشت و بسیاری از مردم از وحشت گروههای تروریستی به خانه ها پناه برده بودند، جمهوری اسلامی ایران که پیرامون آن را شعله های آتش گروههای تکفیری و داعش فراگرفته در یک جزیره با ثبات و امن همچنان مقتدر و عزتمندانه در حال پیشروی است.
 
عابدی این امنیت و اقتدار را مرهون خون پاک شهدا دانست و گفت: شهدای انقلاب اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس و بعد از آن با رشادت طلبی و ایثارگری های خود این امنیت عزتمندانه را به ملت ایران هدیه دادند و امروز همه آحاد جامعه باید از این دستاورد شهدا پاسداری کنند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حمزه سیدالشهداء(ع) مشهد بیان داشت: شهدا در دوران دفاع مقدس حریف جنگ سخت تحمیلی شدند و امروز نیز جوانان انقلابی و مومن در یک جنگ نرم نابرابر دیگر که به مراتب بسیار خطرناکتر از آن دوران است قرار گرفتنتد و باید به مانند شهدا و ایثارگران با ایمان و مجاهدانه در این میدان نبرد جانفشانی کنند.
 
وی اذعان کرد: انقلاب اسلامی در حال رویش است و هسته های مقاومت در دنیا شکل گرفته و چنانچه غلطی از سیاستمداران آمریکا سر بزند جوانان انقلابی این کشور را از درون ساقط خواهند کرد.
 
عابدی بیان داشت: امروز به اذعان بسیاری از کارشناسان سیاسی و اقتصادی، آمریکائی که در داخل برخی به آن دل بستند در حال فروپاشی است و نمی دانیم چگونه می تواند مشکلات کشور ما را حل کند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حمزه سیدالشهداء(ع) در بخشی دیگر از سخنان خود، فتنه ۸۸ را دست پروده جبهه استکبار دانست و از سران فتنه بعنوان پیاده نظام دشمن یاد کرد و گفت: دشمن در این جریان به دنبال برهم زدن وحدت اجتماعی بود تا انقلاب اسلامی را به ورطه نابودی بکشاند اما درایت رهبری و حضور حماسی ملت ایران این توطئه را خنثی کرد.
 
دهستان منظر از توابع بخش مرکزی تربت حیدریه ۱۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است. تربت حیدریه ۶۷۵ شهید، ۲۵۰۰ جانباز، ۳۰۰ آزاده و ۱۴ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس تقدیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها