مرحله نهایی المپیاد ورزش های کلاسیک بانوان ویژه روستاییان خراسان رضوی با کسب ۳ مدال طلا برای بانوان ورزشکار تربت حیدریه، ۳ طلا برای قوچان، و ۲ طلا برای بجستان و مشهد در تربت حیدریه به پایان رسید.
کد خبر: ۸۸۳۴۰۶۰
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این دوره از مسابقات که از دیروز باشرکت ۱۵۰بانوی ورزشکار از ۱۷ شهر خراسان رضوی در این شهرستان آغاز شد بانوان ورزشکار در پنج رشته دوومیدانی،شطرنج، کبدی، والیبال و تنیس روی میز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
در پایان این دوره و در رشته والیبال تربت حیدریه با غلبه بر کاشمر به عنوان قهرمانی رسید وکاشمر و جغتای به ترتیب دوم و سوم شدند.
 
در رشته دوومیدانی و در ماده پرتاب وزنه شکیبا طحان از تربت حیدریه صاحب عنوان نخست شد، مدینه خاکشوراز کلات نایب قهرمان و عاطفه خلعتی از کاشمر به عنوان سوم دست یافت.
 
در ماده استقامت زهره پهلوان از تربت حیدریه به مقام اول رسید، نسرین چکانی از تربت جام دوم و فاطمه زیبایی از قوچان نیز سوم شد.
 
در پرش جفت مهسا سراب، فاطمه جعفریان و نسرین چکانی به ترتیب از مشهد، کلات و تربت جام عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
 
تیم کبدی قوچان با غلبه بر تربت حیدریه به عنوان قهرمانی این رشته دست یافت و دو تیم تربت حیدریه ومشهد عناوین دوم وسوم را بدست اوردند تکتم عباس زاده از قوچان، ندا غزاعی از کاشمر و الهام پرنیان از باخرز نیز در رشته شطرنج صاحب عناوین اول تا سوم شدند.
 
همچنین در تنیس روی میز مهشید نجف زاده از بجستان عنوان اول را بدست اورد، ملیحه اروج محمد از قوچان دوم و اکرم جوانبخت ازگنابد هم به عنوان سومی رسید. گناباد، قوچان، مشهد، جغتای، جوین، تایباد، طرقبه، خوشاب، مه ولات، کاشمر، درگز، تربت جام، بجستان، باخرز، بردسکن و تربت حیدریه شهرستانهای شرکت کننده در این دوره از رقابتها بودند. انتهای

ارسال نظرات
پر بیننده ها