معاون استاندار مازندران:

۲۰۰۰ متر مربع فضای آموزشی توسط خیران در آمل احداث شد

فرماندار ویژه آمل با اشاره به اهدای ۲۶ هزار مترمربع زمین به آموزش و پرورش این شهرستان از سوی خیران مدرسه‌ساز از ساخت دو هزار مترمربع فضای آموزش توسط آنها در سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۴۰۶۱
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احمد منفرد عصر امروز در نهمین همایش تجلیل از خیران مدرسه‌ساز شهرستان در سالن شهید رجایی آموزش و پرورش با بیان اینکه حضور خیران در عرصه‌های مختلف تاثیر بسزایی در توسعه و آبادانی یک جامعه دارد، اظهار داشت: آنها در تسریع رشد فضای آموزشی و تربیتی نقش کلیدی داشته به گونه‌ای که سیستم نظام آموزشی را از دو شیفته به تک شیفته بودن سوق می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه آمل در سال‌های اخیر با وجود خیران مدرسه‌ساز در بین دیگر شهرهای مازندران شاخص بوده است، افزود: این شهرستان با وجود مشارکت این خیران با توجه به قدمت دیرینه فرهنگی توانست همچنان به حفظ آن جایگاه بپردازد.

منفرد با اعلام اینکه در دو دهه اخیر خیران مدرسه‌ساز مشارکت ساخت صد هزار کلاس درس را در سطح کشور داشتند، گفت: به طور متوسط روزانه هفت کلاس درس از سوی این خیرین در بسیاری از نقاط ایران اسلامی احداث شده است.

فرماندار ویژه آمل از اهدای 26 هزار مترمربع زمین به آموزش و پرورش توسط خیران این شهرستان خبر داد و مطرح کرد: این مقدار اهدایی زمین در سال جاری بوده که برای ساخت فضای آموزشی حدود 2 هزار مترمربع بوده است.

وی ادامه داد: خیران مدرسه‌ساز در کنار دولت و آموزش و پرورش نقش ارزنده‌ای در بسط و گسترش فرهنگ دارند و نقش‌ آنها در توسعه علمی دانش‌آموختگان شهرستان آمل بی‌بدیل بوده است.

عباس مرزبند، مدیر آموزش و پرورش آمل نیز در این همایش نقش خیران مدرسه‌ساز را در توسعه فرهنگ نظام جمهوری اسلامی به‌سزا عنوان و مطرح کرد: در سال‌های اخیر حضور این خیران در عرصه آموزش و پرورش آمل به طور چشمگیر مشاهده می‌شود که جای قدردانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: کارهای خیرخواهانه و عام‌المنفعه از سوی خداوند با معجزه قرآن کریم آمده است و از گذشتگان ما این کارهای خیر از سوی خیران بوده است و این برای ره‌توشعه همه ما در آخرت است.

در پایان این همایش از 10 خیر مدرسه‌ساز آمل با هدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار