صبح امروز طی مراسمی یک شهید گمنام در سپاه سلمان تشییع و درمقابل فاطمیه این سپاه آرام گرفت
کد خبر: ۸۸۳۴۰۷۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مراسم صبحگاه مشترک سپاه سلمان که با حضور جمعی از اعضای شورای تامین استان برگزار شد اظهار داشت: این شهید 28 ساله که در عملیات کربلای 4 و در منطقه "ام الرصاص" در 3دیماه 1365به شهادت رسیده است، یکی از جمله افراد شریفی است که در راستای حفظ آبروی ملت ایران، حفظ ارزشهای اسلامی، آبروی ملت ایران و حفظ تمامیت ارضی کشور جان خود را در طبق اخلاص گذاشت.
سردار حسین معروفی افزود: بی شک خانواده این شهید 30سال است که چشم انتظار وی هستند، و امروز این شهید با گمنامی در جمع مردم زاهدان حاضر شده است.
وی تاکید کرد: این شهید بی شک غریب نیست چرا که در چند روز اخیر در اکثر محافل و مراسمات مذهبی استان حضور پیدا کرده و مردم نیز از حضور وی بهره معنوی برده اند.
فرمانده سپاه سلمان  با اشاره به پیام شهدا و ضرورت هوشیاری و غفلت نکردن از سیره آنها بر ادامه دادن راه شهدا تاکید کرد و افزود: ما بسیجیان، پاسداران و نیروهای وظیفه باید هر روز که این شهید را می بینیم، با هوشیاری حواسمان باشد که کجا درحال کار هستیم و چه کاری باید انجام دهیم.
وی مهمترین وظیفه را اجرای توصیه و وصیت شهدا دانست و اذعان داشت: وصیت آنها ماندن در صراط مستقیم، مسیر ایستادگی و مقاومت، حفظ آبروی ملت ایران، حفظ تمامیت ارضی کشور و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
امام جمعه موقت زاهدان نیز در این جلسه گفت: گمنامی در نزد خدا رتبه ای اعلی است  و بی شک این شهید شب ها تا ساعت ها به راز و نیاز با خدای متعال می پرداخته است.
حجت الاسلام احمد راهداری افزود: زمانی که شهیدی دفن می شود زمین به خود می بالد.
گفتنی است در ادامه این مراسم ، نماز این شهید به امامت امام جمعه موقت زاهدان اقامه و شهید گمنام در مقابل ساختمان فاطمیه سپاه سلمان به خاک سپرده شد.
 
ارسال نظرات