فرمانده مقاومت بسیج وزارت ارشاد اسلامی در گفتگو با «بسیج»:
حسین حاجی گفت: من فکر میکنم که امروز وظیفه خانواده بسیج در بازسازی و نوسازی حوزه فرهنگ بیش از گذشته از حساسیت ویژه ای برخوردار است.
کد خبر: ۸۸۳۴۱۹۶
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
نقش بی بدیل بسیج در بازسازی حوزه های فرهنگی بر کسی پوشیده نیست
حسین حاجی فرمانده مقاومت بسیج وزارت ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: شرایط فرهنگی و ناهنجاریها در حوزه فرهنگ برای عموم مردم ایجاد چالش و گسل کرده است.

وی افزود: من فکر میکنم که امروز وظیفه خانواده بسیج در بازسازی و نوسازی حوزه فرهنگ بیش از گذشته از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

حاجی تصریح کرد: برای حل این معضلات و ترمیم شکاف های عمیقی که در جامعه فرهنگی کشور ما بنا به دلایلی اتفاق افتاده بهترین گزینه ورود بسیج به این عرصه با همه استعداد ها و توانایی های بالفعل و بالقوه است.

فرمانده مقاومت بسیج وزارت ارشاد اسلامی اظهار داشت: متاسفانه در بعضی از مقاطع و ادوار گذشته و حال حاضر عده ای حرکات رو به جلو و ارزنده مجموعه خانواده بسیج را برنمی تابند و مانع ورود و ظهور و حضور دوستان می شوند و گاها چرخ لای چوب می گذارند.

حاجی عنوان کرد: به اعتقاد من اولین حرکت مجموعه بسیج و آغازین نقطه حرکت از ایستایی به سمت توسعه و تعالی فرهنگ این است که ما با یک استعداد فوق العاده منطقی و قوی و عالمانه و آگاهانه ای که در خانواده بسیج سراغ داریم از سکون خارج شویم.

ارسال نظرات