مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین از اعزام 125 دانش آموز دختر از مدرسه شبانه روزی شهید شکفته دل سرعین به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع ) خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۴۲۲۵
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل از چشمه لر،مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین گفت:در پی موفقیت های تحصیلی سال جاری مدرسه شبانه روزی شهید شکفته دل و بحث پر رنگ کردن اعتقادات فرهنگی–مذهبی و پاسخگویی به علاقه مندی این آینده سازان به زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) گروهی 125 نفره از دانش آموزان و عوامل این مدرسه در قالب یک کاروان به مدت 6 روز به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان در مراسم بدرقه و اعزام این زائرین به مشهد مقدس گفت: این اردوی زیارتی با هدف آشنایی دانش آموزان با ابعاد شخصیتی امام رضا (ع) و ارج نهادن به تلاش دانش آموزان برگزار می شود.

سید غلامحسین گنجی اظهار کرد: دانش آموزان در این سفر معنوی که همزمان با ایام فاطمیه آغاز شده با زندگینامه حضرت فاطمه (س) و امام رضا (ع) در ابعاد مختلف آشنایی پیدا می کنند.

گنجی افزود: دانش آموزان این مدرسه با هدف زیارت حرم مطهر حضرت رضا (ع)،آشنایی با فرهنگ و آداب زیارت،انس با قرآن کریم،آشنایی با سبک زندگی اسلامی-ایرانی و مهارت های زندگی به این سفر معنوی – فرهنگی اعزام می شوند.

وی ضمن قدردانی از تلاش و پیگیری های فرماندار شهرستان سرعین گفت: هزینه سفر این زیارت از سوی استانداری و با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان تامین شده و دانش آموزان به صورت رایگان به مشهد مقدس اعزام می شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین در ادامه به برنامه های این اردو اشاره کرد و افزود: در این اردوی شش روزه برنامه های متنوع نظیر برگزاری مسابقات فرهنگی، مراسم معنوی دعا خوانی، زیارت حرم و شرکت در نماز جماعت حرم، بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی و تفریحی و ... اجرا خواهد شد.

فرماندار شهرستان سرعین نیز گفت: این سفر معنوی – فرهنگی را در جهت تجلیل از فعالیت های ممتاز دانش آموزان و عوامل اجرایی و کادر آموزشی این مدرسه در زمینه های مختلف آموزشی، پرورشی و همچنین مدیریت قوی و یکپارچه این مجموعه در اجرای موفق طرح های مختلف از جمله طرح تعالی مدیریت، طرح دادرس، جشنواره خوارزمی، مسابقات قرآن و عترت و ... عنوان کرد.

عاطف ناصری افزود: این سفر معنوی در راستای آشنایی دانش آموزان با سبک زندگی و سیره ائمه اطهار (ع) در قالب یک کاروان 125 نفری به مدت 6 روز برنامه ریزی شده است.

ناصری ادامه داد: مقدمات برنامه ریزی برای این سفر زیارتی در بازدیدی که استاندار محترم در دهه فجر 95 از این واحد آموزشی داشت، صورت گرفت و امروز شاهد اعزام این کاروان به مشهد مقدس هستیم.

وی با تاکید بر این که پیروی از سیره بزرگان، راه درست و سعادت دنیوی و اخروی را به دنبال دارد، افزود: با الگوگیری از ائمه اطهار (ع) هیچگاه دچار انحراف نخواهید شد و مسیر حق را طی خواهید کرد.


برچسب‌ها
 

ارسال نظرات