خبرهای داغ:
یادواره شهدای آبروی محله، شهید غلامعلی محمد خانی در شهرستان روانسر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۴۳۰۵
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان روانسر، سرهنگ اله دانه فرمانده سپاه ناحیه روانسر در یادواره شهدای آبروی محله گفت: شهدا مایه آبرو  هستند که با نثار جان خود زندگی امن  را به ما هدیه دادن و وظیفه ما این است یاد  شهدا را برجسته کنیم و  هنگام عبور از هر کوی و برزن بدانیم از منزلگاه کدام شهید عبور می کنیم همان شهدای که عزت آفریدند. 

 

وی در ادامه تصریح داشت: ما هر چه داریم از عزت، امنیت، آرامش و اقتدار همه و همه مدیون خون شهدا هستیم  و بایستی این روحیه را تقویت کنیم.

 

در ادامه ملاعبدالله غفوری امام جمعه شهرستان روانسر اظهار داشت : شهدا هشت سال بدون امکانات جانانه در خدمت دین، اسلام و شریعت  با ایمان، اخلاص و صداقتی از کوه استوارتر و از دریا خروشانتر با دشمنان جنگیدند.

 
 
غفوری در ادامه گفت: پیروزی در این جنگ نابرابر با تمام کشورهای اعجاز اور بود و این نشان از همان  مقاومت و صبر رزمندگان بود.

 

 امام جمعه شهرستان روانسر افزود: یاواره شهید یادواره معنویت و ارزشها است و این عظمت شهدا قابل توصیف  نیست.

 

 

ملاعبدالله غفوری در پایان تصریح کرد: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت و به مانند نوری در تاریک راه را به ما نشان خواهند داد و وظیفه ما اینست راه و روش شهدا که همان صراط مستقیم است ادامه دهیم و در ترویج آن از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

ارسال نظرات