مدیرعامل مجموعه گردشگری پل معلق خبر داد؛

هزینه دو میلیاردی برنامه‌های فرهنگی

حسین عباس‌نیا مدیرعامل مجموعه گردشگری پل معلق شهرستان مشگین‌شهر در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان از افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه عمرانی در این مجموعه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۴۳۲۹
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل ازخیاونیوز،حسین عباس‌نیا مدیرعامل مجموعه گردشگری پل معلق شهرستان مشگین‌شهر در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان از افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه عمرانی در این مجموعه خبر داد و گفت: قبل از آغاز سال ۹۶۶ دو پروژه شهربازی و رستوران این مجموعه افتتاح و دکل زیپ لاین نیز قبل از سال جدید نصب و تا پایان فررودین ماه سال ۹۶ این پروژه ‌نیز افتتاح می‌شود.

وی افزود: پروژه زیپ لاین مجموعه پل معلق با حضور استاندار اردبیل افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و همزمان با افتتاح این پروژه، کلنگ پارک آبی نیز بر زمین زده می‌شود و این پروژه نیز همزمان با اکو پارک و در عید سعید فطر افتتاح می‌شود.

وی در خصوص فضای سبز و محوطه سازی این مجموعه گفت: در سال جاری و در بحث فضای سبز کارهای متفاوتی انجام می‌گیرد به طوری که از ۱۰ اسفند ماه تا پایان اسفند ماه هر فردی که یک درخت بکارد کارت همیار طبیعت دریافت می‌کند و با این کارت می‌تواند به صورت رایگان برای سه نوبت در سال ۹۶ از پل معلق به صورت رایگان استفاده کند و این کارت تا پایان سال ۹۶ اعتبار دارد.

عباس‌نیا گفت: برای تعطیلات نوروزی و چهارشنبه اخر سال نیز برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده و در این ایام مراسمات بومی و سنتی منطقه در قالب نمایش به معرض تماشا قرار می‌گیرد تا نسل‌های جدید که از این آداب و رسوم فاصله گرفته‌اند آشنا و برای نسل های قبل از آن یادآوری شود.

وی تاکید کرد: ما در این مجموعه بیشتر به دنبال اجرای برنامه‌های ماندگار هستیم که برای اجرای این برنامه‌ها نیاز به همفکری عموم مردم خصوصاً نخبگان شهرستان هستیم تا با اجرای برنامه‌های متنوع و ماندگار موجبات ایجاد روحیه نشاط و سرگرمی را در بین مردم این شهرستان و مسافران ورودی فراهم کنیم.

مدیر عامل پل معلق مشگین‌شهر گفت: در سال ۹۶ علاوه بر سال‌های گذشته برای طول سال برنامه‌متناسب و متنوعی پیش بینی شده و برای اجرای آن تقویم و سالنامه‌ای در حال تنظیم است که همگام با مناسبت‌های ملی و مذهبی در این مجموعه برنامه‌های متنوع اجرا می‌شود.

وی در پاسخ به عدم اجرای ز یر ساخت مناسب در محوطه مجموعه گردشگری پل معلق گفت: خارج از محوطه پل معلق بر عهده مجموعه شهرداری است که می‌بایست شهردار محترم مشگین‌شهر عنایت داشته باشد هر چند بارها رایزنی شده اما متاسفانه تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

وی ادامه داد: استاندار اردبیل تاکید کرده بود که شهرداری می‌بایست ورودی‌های این مجموعه گردشگری را اصلاح و ساماندهی کند اما متاسفانه تاکنون قدمی برای ساماندهی آن صورت نگرفته است.

عباس نیا در خصوص عدم افتتاح زیپ لاین این مجموعه در آبان ماه گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و تغییراتی که در اجرای پروژه به وجود آمد موجب شد این پروژه با تاخیر اجرا شود و در حال حاضر در حال اجرای پروژه هستیم تا در فروردین ماه افتتاح شود.

وی ادامه داد: با تغییراتی که اجرای پروژه صورت گرفت این پروژه با دو برابر ظرفیت اولیه که قرار بود اجرا شود ساخته می‌شود به طوری که به جای یک لاین اکنون سه لاین اجرا می‌شود و ارتفاع دکل نیز بیشتر شده است.

مدیر عامل پل معلق مشگین‌شهر گفت: این مجموعه در اجرای برنامه‌ها خاص با مسئولیت خود پیش قدم بوده که نمونه بارز آن مردان یخی بود که بعد از اجرای برنامه حتی خسته نباشیدی به این مجموعه و دست اندرکاران آن گفته نشد و هر یک از مسئولین و حاضرین عکس یادگاری گرفته و رفتند در حالی که با این تراکم کاری در اجرای برنامه انتظار داشتیم مسئولان ارشد شهرستان حداقل یه تقدیر و تشکر خالی می‌کردند تا خستگی از تن مجموعه بیرون رود.

وی تاکید کرد: در سال ۹۵ نزدیک به دو میلیارد ریال برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در این مجموعه هزینه شده است بدون اینکه ریالی از مسئولان شهرستان حمایت شود.

ش

ارسال نظرات
آخرین اخبار