افزایش پنج برابری پهنای باند اینترنت در استان اردبیل طی دو سال اخیر

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل از افزیش پنج برابری پهنای باند اینترنت در استان اردبیل طی دو سال اخیر خبر داد .
کد خبر: ۸۸۳۴۳۳۱
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از ایسنا،اقبال عباسی در مراسم اختتامیه رویداد کارآفرینی استارت آپ ویکند هلال احمر اردبیل در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه فعالیت و تلاش در حوزه آی تی و آی سی تی بسیار ارزشمند است، افزود: زمانی بیشترین اشتغال در حوزه کشاورزی و در ادامه در حوزه صنعت بود، ولی اکنون بیشترین اشتغال در حوزه خدمات است.

وی با بیان اینکه با اطلاعات و علم و دانش بیشتر می‌توان خدمات مطلوب ارائه کرد، افزود: در استان اردبیل تا سال 1392 پارک علم و فناوری وجود نداشت ولی با تلاش‌های استاندار و مسئولین مجوز پارک دریافت شد.

عباسی با بیان اینکه تا سال 1392 در روستاهای استان اینترنت وجود خارجی نداشت، تصریح کرد: طی دو سال گذشته وضعیت اینترنت روستاها بهبود یافت و چندین مرکز رشد در دانشگاه‌های استان ایجاد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل با بیان اینکه مزایای پارک علم و فناوری، مراکز شد و شرکت‌های دانش‌بنیان باید اطلاع‌رسانی شود، افزود: پارک علم و فناوری شهرک صنعتی صاحبان فکر و اندیشه بوده و از مزایای منطقه آزاد برخوردار است.

عباسی همچنین از افزیش پنج برابری پهنای باند اینترنت در استان اردبیل طی دو سال اخیر خبر داد.

ارسال نظرات