مدیر عامل شهرک‌های صنعتی اردبیل:

پروژه توسعه خوشه‌های کسب و کار توریسم و صنایع فلزی در اردبیل اجرا می‌شود

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت:‌در راستای توسعه متوازن و دسترسی به رشد اقتصادی مناسب در منطقه با تصویب اعضای کمیته راهبری مقرر شد سال آینده پروژه توسعه خوشه‌های کسب و کار توریسم و صنایع فلزی در اردبیل وارد فاز اجرایی شود.
کد خبر: ۸۸۳۴۳۴۲
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل ازخبرگزاری تسنیمازاردبیل، علی نظری شیخ‌احمد در جلسه بررسی فعالیت خوشه‌های صنعتی در اردبیل اظهار داشت: توسعه خوشه‌های کسب و کار نقش محوری و اساسی در سیاست‌های توسعه‌ای بخش‌های اقتصادی و صنعتی بسیاری از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه ایفا می‌کند.

وی تصریح کرد: به همین منظور و در راستای سیاستهای توسعه‌ای سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران پس از شناسایی خوشه‌های مزیت‌دار استان شامل لبنیات، فرش و گلیم دستباف، پلاستیک، توریسم، صنایع چوب و مبلمان و صنایع فلزی با اولویتهای استانی از سال 94 پروژه توسعه خوشه‌های کسب و کار فرش و پلاستیک به صورت هم‌زمان وارد فاز عملیاتی و اجرایی شد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی اردبیل بیان کرد: خوشه صنایع لبنی که به عنوان نخستین پروژه توسعه‌ای از سال 89 شروع شده بود پس از طی مراحل اجرایی به اتمام رسیده و تحویل ذینفعان اینخوشه شده است.

نظری شیخ‌احمد افزود: با تاکیدات استاندار اردبیل در راستای توسعه متوازن و دسترسی به رشد اقتصادی مناسب در منطقه با تصویب اعضای کمیته راهبری مقرر شدسال آینده پروژه توسعه خوشه‌های کسب و کار توریسم و صنایع فلزی وارد فاز اجرایی شود.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل توسعه خوشه‌های صنعتی را عاملی مهم در راستای افزایش فعالیتها و تولیدات در این حوزه‌ها دانست و تصریح کرد: باید تلاش و جدیت بر راه‌اندازی خوشه‌های مزیت‌دار در استان باشد تا از این طریق بتوانیم زمینه برای توسعه اشتغال و تولید را در استان فراهم کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار