خبرهای داغ:
توسط مدیر شناسایی و جذب دانشجویان غیر ایرانی صورت گرفت:

بازدید از دانشگاه‌های جواهر لعل نهرو و علیگره هند

مدیر شناسایی و جذب دانشجویان غیرایرانی از دانشگاه های جواهر لعل نهرو و علیگره هند بازدید کرد.
کد خبر: ۸۸۳۴۳۵۸
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دکتر نصراله پورمحمدی املشی، مدیر شناسایی و جذب دانشجویان غیرایرانی دانشگاه بین المللی دانشگاه بین المللی امام خمینی، به منظور تقویت و گسترش همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه با دانشگاه های کشور هند، دوازدهم و سیزدهم اسفند ماه 95 در دانشگاه های جواهر لعل نهرو و علیگره هند حضور یافته و از این دانشگاه ها بازدید کردند.

دکتر املشی ضمن دیدار با رؤسای دپارتمان های زبان و ادبیات فارسی دو دانشگاه، در جمع دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای زبان و ادبیات فارسی سخنرانی کرد و ضمن معرفی قابلیت های  علمی و آموزشی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و ارائه اطلاعاتی مربوط به آموزش زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه، جایگاه هند در افکار متفکران و روشنفکران ایرانی را عنوان نمودند.

در این دیدار پروفسور عین الحسن، رئیس دپارتمان زبان و ادبیات فارسی دانشگاه جواهر لعل نهرو، خاطر نشان کرد: «ما نیز علاقمند به روابط علمی با دانشگاه های ایران هستیم. ما به استاد زبان و ادبیات فارسی از ایران احتیاج داریم. اما این امر، زمانی شدنی است که تفاهم نامه امضا شود

دکتر املشی نیز با اشاره به مأموریت دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، تمایل دانشگاه را جهت همکاری و امضای تفاهم نامه با دانشگاه های شبه قاره هند به ویژه دانشگاه های دهلی اظهار داشتند.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها