رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در سال جاری ۵۴ واحد تولیدی در آستانه تعطیل استان با دریافت تسهیلات بانکی مجدداً احیا شدند.
کد خبر: ۸۸۳۴۳۵۹
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل ازخبرنگار مهر،سید حامد عاملی در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت تصریح کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در یک سال اخیر مشکلات واحدهای نیمه تعطیل و یا تعطیل را بررسی کرده است.
 
وی افزود: در این مدت ۱۲۵ واحد صنعتی به میزان ۱۴۱ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند که در مقایسه با تسهیلات پرداختی در سال‌های اخیر رقم قابل توجهی است.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تأکید کرد: با احتساب تمامی طرح‌های صنعتی و کشاورزی ۲۹۵ واحد تولیدی تسهیلات دریافت کردند و علاوه بر این بانک‌ها پرداخت مستقیم تسهیلات نیز داشته‌اند.
 
عاملی با اشاره به نظارت و بازرسی از طرح‌های صنعتی اضافه کرد: از ۱۲۵ واحد تولیدی دریافت کننده تسهیلات ۸۳ مورد بازرسی شده و در ۷۲ مورد تسهیلات در محل خود هزینه شده است.
 
وی تأکید کرد: در ۸۳ واحد بررسی شده ۳۶۶ مورد اشتغال جدید به وجود آمده و بررسی‌ها نشان می‌دهد اگر تسهیلات به ۵۴ واحد اختصاص نمی‌یافت دچار روند نزولی تولید و تعطیلی می‌شدند.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تأکید کرد: مجموعه این اقدامات مشکلات واحدهای تولیدی استان را کاهش داده است.
ارسال نظرات