خبرهای داغ:
یک تحلیل‌گر مسائل سیاسی بیان کرد:

موج جدید تحریم‌ها، دستاوردی دیگر از دولت یازدهم

تحلیل‌گر مسائل سیاسی در قزوین خبر داد: بحث اقتصاد مقاومتی تاکنون فقط حرف بوده و در عمل تا به حال اجرا نشده است و نیز مشخص است که هیچ امیدی به برجام نیست.
کد خبر: ۸۸۳۴۳۸۱
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در گفتگوی اختصاصی با مرتضی نادری کارشناس مسائل سیاسی، پیرامون "موج جدید تحریم ها علیه ایران و تاثیر برجام بر آن" اذعان کرد: نتیجه برجام آنطور که انتظار می‌رفت و یک عده معتقد آن بودند که تاثیری بر زندگی مردم و جامعه نداشت و مشاهده هم نشد.

وی ادامه داد: عده ای هم که صحبت از دستاوردهای برجام در صدا و سیما و جاهای دیگر می‌کنند همچنان کسی احساس نکرده است و نتیجه آن شد که مردم فهمیدند که با آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد.

این کارشناس گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند من به این مذاکرات خوشبین نیستم. و در این حد که برجام نتوانسته در بحث تحریم ها و بحث پول‌های بلوکه شده تاثیر بگذارد، نتیجه مثبتی نداشت.

نادری افزود: یک تعدادی از کشورهای عربی بدنبال تخریب نظام هستند و هدف‌شان تضعیف اسلام و نظام مقدس ماست .

وی ضمن اشاره به سخنان رهبری اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار در مقابله با تحریم‌هاست و باید تکیه کنیم به اقتدار و استعدادهای درونی خود.

که در بحث اقتصاد مقاومتی نیز تاکنون فقط حرف بوده و در عمل تا به حال اجرا نشده است و مشخص است که هیچ امیدی به برجام نیست.

نادری در پایان بیان کرد: اگر مسئله برجام عملکرد مثبتی بود و نتیجه می‌داد که نداده است و اقتصاد نیز پویا نیست و در این خصوص اقتصاد پویا را توصیه می‌کنند که با این وسیله نمی‎‌توانند ملت ایران را از پای دراورند و از مسیر اصلی‌مان دور کنند.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار