خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) خبر داد؛
معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین از برگزاری کنگره ملی شهید شاخص در روز دوشنبه 16 اسفند ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۴۳۹۶
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

ابوالفضل طاهرخانی معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در نشست خبری که صبح امروز در سالن جلسات شهید آوینی سپاه صاحب‌الامر(عج) برگزار شد، اظهار کرد: در ساعت 8:30 روز دوشنبه 16 اسفندماه کنگره ملی شهید شاخص سال در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: انتخاب شهیده رقیه رضایی از استان قزوین به عنوان شهید شاخص سال، یک افتخار بود که نصیب استان قزوین گردید.

این مسئول توضیح داد: در طول 10ماهی که از این ابلاغیه میگذرد، اقدامات خوبی توسط ارگان‌های مختلف برای معرفی ایشان به عنوان یک الگو برای نسل جوان انجام گردیده است.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین مطرح کرد: برگزاری کنگره ملی شهید شاخص سال "شهیده رقیه رضایی" یک کار گروهی و ستادی است که فردا با حضور عموم مردم و مسئولین کشوری و لشگری برگزار خواهد شد.

طاهرخانی از اعلام آمادگی 12 استان برای حضور در این کنگره ملی خبر داد و گفت: کنگره ملی شهید شاخص فردا بسیار متفاوت‌تر از سایر یادواره‌ها بوده و این برنامه تا نماز ظهر به طول می‌انجامد.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین تبیین کرد: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران اصلی این جلسه خواهند بود و مدعوین از سخنرانی سردار شاهرخی و مداحی و شعرخوانی مداحان و شاعران کشوری نیز استفاده خواهند کرد.

این مسئول در خصوص برنامه‌های این کنگره تشریح کرد: رونمایی از تندیس و کتاب در خصوص شهیده شاخص رقیه رضایی، بیان ویژگی‌ها و هویت ایشان برای مردم، رونمایی از کلیپی با همین مضمون، تجلیل از خانواده شهدا و تجلیل از برگزیدگان مسابقات مطرح شده در این خصوص از برنامه‌های در نظر گرفته شده در این کنگره است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این کنگره نمایشگاه کتاب طواف عاشقانه  توسط حوزه فرهنگی دانشگاه تدارک دیده شده و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نظر دارد مسابقه نقاشی برای نونهالان حاضر در کنگره برگزار نماید.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین متذکر شد: از همه هموطنان انتظار داریم برای ادای کوچکترین دین خود به شهدا انعکاس این مراسم و شناخت بهتر این شهیده را برای همگان مطرح کنیم.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها