خبرهای داغ:
مسؤول بسیج زنان سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: این استان 17 شهید زن به نظام تقدیم کرده که 9 شهید برای واقعه مکه، سه شهید دوران انقلاب اسلامی و مابقی هم شهدای بمباران زنجان و همدان هستند.
کد خبر: ۸۸۳۴۴۱۰
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، لیلا رضایی در نشست خبری برگزاری کنگره ملی شهیده رقیه رضایی که ظهر امروز در سالن جلسات مجتمع فرهنگی شهید آوینی شهر قزوین برگزار شد، با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهیده رقیه رضایی در استان قزوین اظهار کرد: برگزاری کنگره ملی شهیده رقیه رضایی به عنوان شهید شاخص جامعه زنان کشور به انتخاب سردار محمدرضا نقدی و با هدف جنایت‌گری رژیم آل‌سعود در این استان صورت می‌گیرد.

وی افزود: شهیده رقیه رضایی به عنوان شهید شاخص جامعه زنان کشور برای سال جاری جوان‌ترین شهید سال 1366 در حج بوده که نامگذاری این شهید به عنوان شهید شاخص کشور با هدف الگوبرداری نسل جدید به ویژه نوجوانان و جوانان از نگاه مقام معظم رهبری انجام شده است.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: مراسم صبحگاهی با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این شهید بزرگوار و دیگر شهدای زن قزوین صبح امروز با حضور 200 نفر از دانش‌آموزان مدارس این استان در مزار این شهید بزرگوار برگزار شد.

رضایی اضافه کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام علی معبودی مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین به ایراد سخنرانی پرداخت و مراسم مداحی هم از سوی مداحان اهل‌بیت(ع) هم برگزار شده و تعداد پنج اصله نهال به یاد هفت هزار شهید زن از سوی دانش‌آموزان غرس شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: همچنین مسابقه کتابخوانی از کتاب دختری که پروانه شد برای دانش‌آموزان دختر مدارس استان قزوین برگزار شد که 800 نفر از دانش‌آموزان در این مسابقه شرکت کرده و 200 نفر از آن‌ها انتخاب و برگزیده شدند که در کنگره ملی شهیده رقیه رضایی از آن‌ها تجلیل می‌شود.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: همچنین عصر امروز یکشنبه پانزدهم اسفند ماه سال جاری مراسم اهدای گل و کتاب دختری که پروانه شد در خیابان خیام شمالی شهر قزوین برگزار می‌شود.

رضایی با اشاره به شهدای زن استان قزوین تصریح کرد: این استان 17 شهید زن به نظام تقدیم کرده که 9 شهید برای واقعه مکه، سه شهید دوران انقلاب اسلامی و مابقی هم شهدای بمباران زنجان و همدان هستند.

وی خاطرنشان کرد: در کنگره ملی شهیده رقیه رضایی ضمن سخنرانی محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برنامه‌های متعدد از قبیل سخنرانی محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، پخش کلیپ، تجلیل از خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه و برگزاری مسابقه نقاشی صورت می‌گیرد.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین مطرح کرد: همچنین در حاشیه مراسم کنگره ملی شهیده رقیه رضایی نمایشگاه کتاب با عنوان طواف عاشقانه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع ایثار برای کودکان برپا می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها